728 x 90

دخالت رژيم در سوريه ,

نگرانی رژیم از سقوط بشار اسد و سوختن برگ برنده رژیم در منطقه

-

خامنه ای ولی فقیه ارتجاع  و بشار اسد دیکتاتور سوریه
خامنه ای ولی فقیه ارتجاع و بشار اسد دیکتاتور سوریه
همزمان با شتاب گرفتن سقوط دیکتاتوری سوریه، یک ارگان وابسته به وزارت اطلاعات رژیم با ابراز نگرانی از پیامدهای حمایت رژیم از بشار اسد، هشدار داد که سقوط او برگ برنده رژیم را در منطقه خواهد سوزاند.

این رسانه وابسته به وزارت اطلاعات نوشت: درحالی‌که متحد استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در منطقه، در ششمین ماه از ناآرامیهای داخلی به‌سر می‌برد، بررسی اوضاع نشان می‌دهد که همه تخم مرغ های تهران در سبد اسد است!
این رسانه حکومتی با بررسی شقوق مختلف سقوط دیکتاتور سوریه افزود: «سقوط حکومت بشار اسد برای جمهوری اسلامی ایران، بسیار هزینه زا خواهد بود و برگ برنده‌های متعددی از ایران را سلب یا دست‌کم کم‌اثر خواهد کرد، چه آن که سوریه متحد استراتژیک ایران در سیاستهای خاورمیانه‌ای‌اش است.
این ارگان وابسته به وزارت اطلاعات نوشت: «در فرض سقوط اسد، روی کار آمدن حکومتی مخالف با ایران و نزدیک به عربستان در دمشق هزینهٴ بازی ایران در خاورمیانه را به‌شدت افزایش می‌دهد و خطراتی را متوجه تهران می‌کند. ناآرامیهای سوریه تاکنون، منجر به کشته شدن بیش از ۲۲۰۰نفر شده است و هم‌پیمانی تهران با دمشق باعث می‌شود افکار عمومی در سوریه علیه ایران تهییج شوند.

این رسانه حکومتی با اشاره به تناقض دعاوی دجالگرانه رژیم مبنی بر حمایت از قیامهای سایرکشورهای منطقه و حمایت از دیکتاتور سوریه و شرکت در کشتار مردم این کشور خواستار آن شد که رژیم نقش میانجی را میان بشار اسد و مخالفان سوریه به عهده بگیرد تا بلکه فرجی حاصل شود و مانع از سقوط دیکتاتور سوریه گردد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/31bbb2ae-9d14-46a7-8379-a654f88dc8f7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات