728 x 90

اشرف - حمايت بين المللي,

آخوندها از پارلمانتر کویتی می‌ترسند - دکتر سنابرق زاهدی

-

دکتر سنابرق زاهدی
دکتر سنابرق زاهدی
روزنامه السیاسه کویت درمقاله‌ای به قلم سنابرق زاهدی نوشت: برای اولین بار استاد ولید طبطبایی شجاعت بخرج داد و در گردهمایی مقاومت ایران در پاریس، در همبستگی با برادران و خواهران مجاهد خلق در اشرف شرکت نمود، نیاز به توضیح نیست که موضوع اشرف و ساکنان آن امروزه موضوع هزاران نماینده پارلمان در کشورهای مختلف جهان و موضوع میلیونها تن از مردم ایران و عراق و به اقتضای وضعیت، موضوع مردم عرب و مسلمان وهم‌چنین میلیونها تن از سیاستمداران و دوستداران صلح در نقاط مختلف جهان شده است. از جمله آنها ده تن از برادران اعضای مجلس امت کویت می‌باشند، که در ابتدای تابستان امسال سمیناری در همبستگی با ساکنان اشرف در انجمن ادبای کویت برگزار کردند و برادر دکتر طبطبایی نیز در میان آنان بود که مطبوعات کویتی در همان زمان به انتشار اخبار آن پرداختند.
اما هنگامی که آقای ولید در گردهمایی مقاومت ظاهر شد، آخوندها شروع به فریاد کشیدن و حمله به او کردند و او را هدف تیرهای مسموم خود قرار دادند که تا حال حاضر نیز این جنگ ادامه دارد.
در روز چهارشنبه ۲۴ اوت خبری در خبرگزاری رسمی ایران ”ایرنا“ با این عنوان منتشر شد که سفارت ایران در مورد شرکت نماینده کویت در گردهمایی گروهک منافقین اعتراض می‌کند و در این خبر به‌نقل از یک منبع مطلع آمده است که یادداشت اعتراضی شدیدی نسبت به این اقدام در روز ۲۳ اوت به وزارت‌خارجه کویت تسلیم شده است.
با گذشت بیش از ده روز از گردهمایی همبستگی بین‌المللی با ساکنان اشرف در پاریس، ولی به‌نظر می‌رسد که آخوندها از این گردهمایی بسیار سوخته‌اند. چرا؟ جواب واضح است:
مدتهاست که رژیم ایران با بوقهای تبلیغاتی خود روی این متمرکز است که عموما شخصیتهای آمریکایی و غربی هستند که از ”مجاهدین خلق“ حمایت می‌کنند، ولی این گردهمایی ثابت کرد که نمایندگان و پارلمانترهای بسیاری از کشورهای عربی و اسلامی از فلسطین و اردن تا افغانستان و آذربایجان و کویت و موریتانی و مراکش و شخصیتهای الجزائری، مصری، تونسی، عراقی، لبنانی و دهها تن از امامان جمعه از سراسر فرانسه همراه با حدود هزار تن از مسلمانان مقیم فرانسه آمدند تا از موضوع مجاهدین خلق در اشرف حمایت کنند.
رژیم آخوندی در این وضعیت چه می‌خواهد بگوید؟ او از این تحول و پیشرفت به خشم آمده است چرا که نمی‌خواهد اعتراف کندکه نمایندگان مردم عرب و مسلمان نیز در کنار مردم ایران و نمایندگان واقعی آنان می‌ایستند.
من معتقدم، رژیم ایران گروهها یا دسته‌های وابسته‌اش را برای فشار بر آقای ولید طبطبایی به‌کار گرفته است و اگر این فشارها نتیجه بدهد، طرحش موفق شده و اگرنه می‌خواهد فضایی ایجاد کند که دیگر رجال کویتی جرأت نکنند همبستگی و پشتیبانی خود را از ”مجاهدین اشرف“ ابراز کنند.
وقتی ولید طبطبایی به‌عنوان یک شهروند کویتی در کنار آزادگان جهان می‌ایستد و نسبت به خطر گسترش نفوذ آخوندهای ایران در کشورش و در بین امت عرب و مسلمان هشدار می‌دهد، رژیم تهران غیظ و خشمش را نسبت به این نماینده کویتی شجاع با مأمور کردن مزدورانش به نوشتن علیه دکتر طبطبایی بیرون می‌ریزد. ولی به نظر می‌رسد که این عمل موفق نبوده چرا که آقای ولید به آن قویاً پاسخ داد و برای مزدوران آخوندها در کویت جز ننگ و عار باقی نگذاشت. لذا آخوندها به اقدامات دیپلوماتیک پناه آوردند و سفارتشان در کویت به همین دلیل یادداشت اعتراضی به وزارت‌خارجه کویت فرستاد.
ما از تکرار اکاذیب این رژیم علیه مجاهدین و این‌که آنها در اشغال کویت شرکت داشته‌اند تعجب نمی‌کنیم، چرا که این رژیم بر پایه دروغ و تقلب بنا شده است. و فراموش نمی‌کنیم که چند سال قبل نیز این رژیم از طریق اعوان و انصارش در عراق اعلام کرد که شهدای کویت در خلال اشغال کویت، در اشرف دفن شده‌اند. ولی مقامات کویتی این ادعا را به‌طور رسمی رد کردند. هم‌چنین رژیم آخوندی میلیونها دلار برای خریدن روزنامه‌نگاران خرج کرد تا در ابتدای جنگ عراق در سال ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ در مطبوعات جهانی بنویسند که سلاحهای کشتار جمعی عراق در قرارگاههای مجاهدین خلق و به‌خصوص در اشرف مخفی شده است. و مواردی دیگر از این قبیل.
سفارت رژیم ایران با وقاحت شناخته شده دیکتاتوری ولایت‌فقیه، قصد دارد تا سرکوب آزادیها و اختناق تیره‌ای که در مورد مردم ایران اعمال می‌کند را از طریق سواحل شمالی خلیج در یک کشور مستقل به‌کار بگیرد و این وقاحت ما را به یاد تلاشهای سفارتش از سال ۲۰۰۷ در عمان می‌اندازد که یادداشتی اعتراضی نسبت به حضور و همبستگی رو به افزایش برادران و خواهران نماینده مجلس اردن با برداران و خواهران تحت محاصره‌شان در اشرف و مقاومت ایران صادر کرد و کار به آن‌جا رسید که سفیر آخوندها برای منتقل کردن اعتراض رژیمش اقدام به یک ملاقات رسمی با رئیس سابق مجلس نمایندگان اردن جناب عبدالهادی المجالی نمود. ولی با موضع اصولی وراسخ پارلمان اردن روبه‌رو شد که هرگونه دخالت در انتخاب آزادانه اعضای پارلمان که نمایندگان مردم اردن هستند را رد کردند.
برگردیم به طرح رژیم آخوندی علیه شخصیتهای کویتی، من نمی‌خواهم که از استاد ولید طبطبایی دفاع کنم چرا که شایسته نیست و او نیاز به دفاع ندارد. بلکه دفاع من از او دفاع از اصول است، و از همه مردم وطن‌پرست کویت اجازه می‌خواهم که بگویم، واکنشهای رژیم ایران قبل از هرچیز نشانه نقطه ضعف او و پاشنه آشیل رژیم آخوندی است. و اگر دیده باشید این رژیم، کویت را مقر و محل عبور مزدوران تروریستش قرار داده و می‌خواهد که به امنیت کویت دست‌درازی کرده و سلولهای غیرفعالش را در کویت به‌ کارد تا علیه منافع عالیه کشورتان به‌کار گیرد، و تنها راه برای مقابله با آن ایستادن در کنار اپوزیسیون اصلی این رژیم یعنی مجاهدین خلق است. چرا که این رژیم درمجاهدین خلق و رشد این نیرو پایان خود را می‌بیند. خدا را شکر از این تجربه گرانبهایی که برادران کویتی و کشورهای خلیج به‌دست آوردند و در برابرشان امکان مقابله با رژیمی که بجز نا آرامی و مشکل و بی‌ثباتی و تروریسم برایشان نمی‌خواهد وجود دارد.
مقاومت ایران در همه عرصه‌ها آنتی‌تز این رژیم است، و هم‌چنان‌که این مقاومت در داخل ایران خواستار رفع سرکوب و خشونت و انحصار‌طلبی وبرقراری آزادی و دمکراس و کثرت‌گرایی است، برای کشورهای همسایه به‌خصوص کشورهای خلیج نیز خواهان صلح و تفاهم و آرامش و ثبات است. و این دلیل وحشت رژیم آخوندی از ”مجاهدین خلق“ و ”اشرف“ است.
رئیس کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت ایران.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e61e361e-79b7-4496-b361-3020e6d88f77"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات