728 x 90

قيام هاي خاورميانه,ليبي,

«علی فرزاد» کاریکاتوریست سرشناس سوری، باهنر خود جنایات بشار اسد را افشا می‌کند

-

تظاهرکنندگان در سوریه یک کاریکاتور قذافی و بشار اسد را حمل میکنند
تظاهرکنندگان در سوریه یک کاریکاتور قذافی و بشار اسد را حمل میکنند
جنایات دیکتاتور سوریه به حدی شقاوت‌بار است که حتی حیوانات درنده هم تکان می‌خورند، این مضمون کاریکاتوری از کاریکاتوریست سرشناس سوریه «علی فرزاد» است که باهنر خود جنایات بشار اسد را درحق هموطنانش افشا می‌کند.

علی فرزاد افکارش را با دستانش بیان می‌کند. او حتی بعد ازاینکه توسط ۴ مرد نقابدار مضروب و در کنار جاده رها شد، حاضر به سکوت نیست. فرزاد بعد از مرخص شدن از بیمارستان می‌گوید: هنگام غروب وقتی به سمت خانه‌ام می‌رفتم توسط عده‌یی تعقیب و سپس متوقف شده و مرا به داخل یک ماشین دیگر منتقل کردند. آنها چشمان مرا بستند و در داخل ماشین در حرکت شروع به ضرب‌وجرح من کردند. یکی از مردان به دیگران می‌گفت دستان او را بزنید تا دیگر نتواند نقاشی کند.

این کاریکاتوریست ۶۰ساله در قیام مردم سوریه کشیدن کاریکاتورهای سیاسی را ادامه داده است. در یک کاریکاتور او سعی کرده نشان دهد که سرکوب مردم سوریه حتی حیوانات را هم شوکه کرده است.

خبرگزاری رسمی سوریه (سنا) گفت که پلیس در جستجوی ضاربین است. اما مخالفان، شبه‌نظامیان طرفدار بشار اسد و اعضای نیروهای امنیتی را متهم به دست داشتن در این تهاجم کرده‌اند.

در همین حال وزارت‌خارجه آمریکا نیز این حمله را محکوم کرده و آن را روش تنفرانگیزی برای فرستادن پیام ارعاب به تظاهر‌کنندگان دانست.

بشار اسد کماکان سرکوب خونین مردم این کشور را که بنا‌ به گفته سازمان ملل از ماه مارس تاکنون بیش از ۲۲۰۰ کشته داشته، ادامه می‌دهد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/161d3465-b08d-4966-86cd-7a9743eba4de"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات