728 x 90

-

آرش سودبخش: پدرم را کشتند چون حاضر نبود دروغ بگوید

-

دکتر سودبخش، متخصص  و عضو هیأت علمی دانشکده پزشکی تهران
دکتر سودبخش، متخصص و عضو هیأت علمی دانشکده پزشکی تهران
پسر یکی از پزشکانی که سال گذشته در تهران ترور شد، فاش کرد پدرش به‌خاطر تن ندادن به خواست رژیم برای پرده‌پوشی جنایات کهریزک، توسط آدمکشان رژیم به قتل رسید.

آرش سودبخش، فرزند دکتر سودبخش که 30شهریور سال گذشته به قتل رسید، گفت: «پدرم را کشتند چون حاضر نبود دروغ بگوید و دروغ نگفت».

پسر این پزشک قربانی جنایتهای رژیم، در مورد چگونگی قتل پدرش گفت: «خیلی چیزها روشن است. این افراد صداخفه‌کن داشتند برای اسلحه‌شان.
بعد از ترور پدرم هم دقیقاً تا ۷دقیقه بعد بیش از ۱۰۰مأمور ریخته‌اند آن‌جا از ارگانهای مختلف. خب چطور این همه نیرو یکباره با این سرعت حضور یافته‌اند؟ آماده‌باش بوده و خبر داشته‌اند؟ خب اگر ما چنین امنیت و چنین سرعت عمل بالایی در مملکتمان داریم، چطور تا به‌حال با گذشت ۱۱ماه حتی یک مظنون هم بازداشت نشده؟ همین نشان می‌دهد که کاملاً تعلیم دیده بودند. همان موقع یک تاکسی بوده که خیابان را برای 10دقیقه بسته بود اما مسئولان هیچ حرفی از این تاکسی نمی‌زنند و نمی‌گویند این تاکسی چه نقشی داشت، چرا خیابان را بسته بود و… پیگیری هم که کردیم گفتند دوربینهای محل در آن ساعت کار نمی‌کردند. چطور دقیقاً در 10دقیقه‌یی دوربینهای بلوار کشاورز از کار افتاده که پدر من ترور شده» ؟

وی در مورد علت ترور پدرش توسط آدمکشان رژیم گفت: «پدر من انسان بسیار درستی بود، او شرافتمندانه زندگی کرد و هرگز دروغ نگفت... به او گفته بودند درباره قربانیان کهریزک رسماً گواهی دهد که تشخیصش مننژیت است. اما پدر من گفته بود باید آنها را ببیند. بعد که دیده بود گفته بود این بچه‌ها زیر شکنجه فوت کرده‌اند و مننژیت نبوده».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9f58bf17-f1a0-4ba2-8245-52f278336f70"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات