728 x 90

اعمال تحريمات عليه رژيم,

شرکت لیبهر سازنده جرثقیل، فروش تولیدات خود به دیکتاتوری آخوندی را بدلیل استفاده برای اعدامهای علنی متوقف کرد

-

اعدام با جراثقال
اعدام با جراثقال
در راستای فشار علیه اعدامها در ایران، شرکت لیبهر Liebherr سازنده جرثقیل، فروش تولیدات خود به دیکتاتوری آخوندی را متوقف کرد.

شرکت سوئیسی‌ـ‌آلمانی لیبهر، سازنده ماشین‌آلات ساختمانی، اعلام کرد به‌ کار خود در ایران پایان می‌دهد و تمامی شرکای تجاری خود و مشتریانش در ایران را از قصد خود در ماه می‌(اردیبهشت) گذشته مطلع ساخته است.

گروه اتحاد علیه رژیم اتمی در ایران اقدام لیبهر را ستود و گفت این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که لیبهر دریافت جرثقیلهایش برای اعدامهای علنی ظالمانه توسط رژیم ایران استفاده می‌شوند.

مارک والاس، سفیر پیشین آمریکا در ملل‌متحد و رئیس گروه اتحاد علیه رژیم اتمی در ایران، اعلام کرد: «لیبهر چهارمین شرکت سازنده جرثقیل است که در پاسخ به کارزار این گروه علیه اعدامها در ایران، به فعالیتهای خودش در این حکومت پایان می‌دهد».

سفیر والاس گفت: «این واقعیت که رژیم ایران از جرثقیل برای اعدام مردم ایران استفاده می‌کند، اقدامی مقابله‌جویانه و هشداردهنده است و باعث توقف فعالیتهای شماری از شرکتها در ایران می‌شود».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f575f1bc-c781-4569-be7d-635bbdf8eb3d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات