728 x 90

قيام هاي خاورميانه,اعتراض عليه مالكي,دخالت رژيم در

تظاهرات مردم عراق علیه دولت مالکی و دخالتهای رژیم ایران در عراق، در میدان تحریر بغداد

-

تظاهرات در میدان تحریر بغداد علیه  مالکی و دخالتهای رژیم ایران- آرشیو
تظاهرات در میدان تحریر بغداد علیه مالکی و دخالتهای رژیم ایران- آرشیو
امروز مردم عراق بیست‌وهفتمین هفته تظاهرات خود را علیه دولت مالکی و علیه دخالتهای رژیم ایران در عراق، در میدان تحریر برگزار کردند. تظاهر‌کنندگان هم‌چنین خواستار آزادی زندانیان بی‌گناه و برگزاری انتخابات زودرس شدند.

تلویزیون الشرقیه گزارش داد تظاهر‌کنندگان میدان تحریر واقع در مرکز شهر بغداد دخالت رژیم ایران در امور داخلی عراق را محکوم کردند و خواستار اتخاذ هر نوع اقدام ضروری برای جلوگیری از خدشه وارد شدن به حاکمیت عراق از سوی رژیم ایران شدند. تظاهر‌کنندگان در شعارهایی که سر می‌دادند و یا در شعارهایی که با خود حمل می‌کردند خواستار تغییرات دولتی فراگیر از طریق برگزاری انتخابات سراسری زودرس شدند. تظاهر‌کنندگان تأکید کردند به ما ثابت شده که دولت مالکی در حل حل مشکلات شهروندان ناتوان است و در دولت مالکی درد و رنج شهروندان افزایش پیدا کرده است. تظاهر‌کنندگان هم‌چنین خواستار اتخاذ اقدامات جدی برای مبارزه با فساد و فاسدین در میان مقامهای ارشد در دولت مالکی و ایجاد زمینه کار برای بیکاران شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8b126dd9-d5ea-4b41-b765-8b91ae09bb17"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات