728 x 90

اشرف - حمايت بين المللي,اشغال بخشي از اشرف با زرهي

مقاله قاضی تد پو، نماینده کنگره آمریکا، در مورد لزوم حذف نام مجاهدین از لیست

-

قاضی تد پو، عضو کمیته خارجی کنگره آمریکا
قاضی تد پو، عضو کمیته خارجی کنگره آمریکا
سیاست ایالات متحده آمریکا در قبال ایران در آستانه مرحله‌یی جدید در راستای تغییر دموکراتیک در ایران است.
در واقع این ملاها هستند که شاهد توفان تغییر و تظاهرات توده‌یی ضدحکومتی در سال ۲۰۰۹ بودند. خامنه‌ای کاملاً می‌فهمد فریاد خشم میلیونها ایرانی، به‌ویژه جوانان، برای آزادی است و می‌فهمد وجود هر روزنه‌یی از آزادی در جامعه ایران به یک انفجار فوری خواهد انجامید. سیاستهای خارجی خامنه‌ای عبارت است از دفع بحران خارجی از حیطه وی در داخل ایران.

در داخل ایران، رژیم هر کسی را که سر راهش باشد نابود می‌کند. 3تن از مجاهدین خلق، گروه اصلی اپوزیسیون، که متهم به داشتن نقش در قیامهای سال ۲۰۰۹ بودند، اعدام شدند. شماری دیگر هم‌اکنون در صف اعدام هستند.
برای آمریکا که به‌منظور دلجویی از ملاهای ایران مجاهدین را در لیست گذاشته بود، اکنون غلط بودن آن مشی، روشن شده و باید آنها را از لیست حذف کند.

محدود کردن سازمان مجاهدین نتیجه‌اش مسدود شدن پروسه تغییر در ایران، اعدام مخالفان و مهیا کردن شرایط برای ملاهاست تا بتوانند فشارهای غیرانسانی را روی ۳۴۰۰تن از ساکنان شهر اشرف در عراق وارد کنند.
ماه گذشته کمیته روابط خارجه کنگره به اتفاق آراء اصلاحیه مصوبه اختیارات روایط خارجی را به تصویب رساندند که مضمون آن مخالفت با هرگونه طرحی برای جابه‌جایی این گروه در داخل عراق است. یک قطعنامه ارائه شده به مجلس نمایندگان، وزیر خارجه را ترغیب به خارج کردن سازمان مجاهدین خلق ایران از لیست می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3d6431e4-cee1-4872-9673-058ebd978e9a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات