728 x 90

دولت لبنان - دادگاه رفيق حريري,

رژیم آخوندی نسبت به دستگیری عاملان ترور رفیق حریری نگران است

-

آنتونیو کاسس، رئیس دادگاه ویژه بین‌المللی
آنتونیو کاسس، رئیس دادگاه ویژه بین‌المللی
رژیم آخوندی در رسانه‌های خود نسبت به اقدام دادگاه ترور رفیق حریری برای دستگیری عاملان این جنایت ابراز نگرانی کرد و نوشت: «همزمان با اعلام ناتوانی دولت لبنان در ابلاغ کیفرخواست دادگاه حریری به متهمان، یک گروه از کمیته تحقیق بین‌المللی دادگاه حریری برای بازداشت متهمان ادعایی و فشار بر دولت لبنان پنجشنبه وارد لبنان شد و بازجوییهای جدیدی را آغاز کرد».

یک رسانه حکومتی در گزارش خود به‌نقل از الیاس المر، وزیر سابق دفاع لبنان و یکی از قربانیان جان بدر برده از عملیات تروریستی توسط گروههای وابسته به رژیم در لبنان، نوشت: «المر بعد از خروج از دفتر سعید میرزا در جمع خبرنگاران گفت: به‌زودی دادگاه حریری در خصوص مسأله ترور من حکمی صادر خواهد کرد و من نیز از کسانی که هنگام ترور من کشته شدند، دفاع خواهم کرد».

این رسانه حکومتی افزود: «آنتونیو کاسس، رئیس دادگاه حریری لبنان نیز پنجشنبه طی سخنانی گفت: من مطمئن هستم که دولت لبنان هم‌چنان همکاری خود را با دادگاه حریری در پیدا کردن متهمان با توجه به ماده ۱۵قطعنامه ۱۷۵۷ شورای امنیت صادر در سال ۲۰۰۷ میلادی ادامه خواهد داد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/08f69e24-4107-403e-bf05-be28f2ba9db2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات