728 x 90

قيام هاي خاورميانه,سوريه,

همدستی دیکتاتور عراق نوری مالکی با بشار اسد

-

--
--
همدستی دیکتاتورهای خونریز باهم، این بار نوری مالکی با بشار اسد، اظهارات مخالفان سوریه در مورد حمایت دیکتاتور عراق جدید از بشار اسد.

دکتر یاسر سعدالدین، پژوهشگر سیاسی سوریه دوحه به الجزیره گفت: … بر اساس گزارشها، المالکی که باید دمشق را به شورای امنیت بکشاند، اقدام به حمایت از این رژیم به میزان ۱۰ میلیارد دلار کرده است.

عمار القربی، رئیس سازمان حقوق‌بشر سوریه گفت: … حتی دولت المالکی از رژیم سوریه حمایت می‌کند. این دولت بیش از ۱۰۰۰ بار در تلویزیونهای عراق ظاهر شده و رژیم سوریه را متهم به اعزام تروریستها و حمایت از القاعده کرده اما در حال حاضر به‌خاطر صف بندیهایی که وجود دارد از سوریه حمایت می‌کند.

جوان یونس سخنگوی ائتلاف جوانان سوا از قامیشلی سوریه گفت: … در حالی که دستگیریهای گسترده در سوریه ادامه دارد و به خانه‌ها حمله می‌کنند و جوانان را بدون حکم دستگیر می‌کنند، عراق مرزهای سوریه را به روی مردم سوریه کاملاً بسته است. این اقدام دولت عراق نشانه وجود توافقنامه بین دولت عراق و دولت سوریه است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c5882dbb-1e74-479f-85d1-9d57214e9651"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات