728 x 90

فقر و فساد,بحران اقتصادي رژيم,

رئیس بیمارستان همدان: پول نداریم حقوق دکتر بدهیم

-

رژیم آخوندی، رژیمی سراپا فساد
رژیم آخوندی، رژیمی سراپا فساد
گوشه‌ای دیگر از وضعیت دردناک جامعه تحت حاکمیت آخوندها: در حالی که رژیم آخوندی میلیاردها دلار خرج فعالیتهای تروریستی در عراق و سوریه و افغانستان و... می‌کند، بیمارستانهای شهرستانی از نداشتن بودجه برای پرداخت حقوق بیماران می‌نالند و می‌گویند میلیاردها تومان بدهکارند. به گزارش سایت حکومتی خبرآنلاین ۱۴ مرداد، «امید سلیمی بنی: رئیس یکی از بزرگترین بیمارستانهای دولتی در همدان می‌گوید برای پرداخت حقوق پزشک خود، پول ندارد. رئیس بیمارستان موسوم به بعثت همدان، در حضور خبرنگاران گفت: ”ما در این بیمارستان میلیاردها تومان بدهی داریم و پول نداریم حقوق این دکتر را بپردازیم“.
این در حالی است که معاون وزیر بهداشت در هفته جاری اعلام کرده بود قانون تفکیک پزشکان شاغل در مراکز دولتی از خصوصی، آغاز شده است. این قانون در کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس به تصویب رسیده و هدف از آن، جلوگیری از ارجاع بیماران از بخش دولتی به بخش خصوصی و کم کردن زیرمیزی برای انجام مراحل درمان است.
با این حال، مسئولان بیمارستانهای دولتی در شهرستانها از نداشتن بودجه و نپرداختن حقوق پزشکان، شاکی اند. رئیس بیمارستان بعثت همدان در نشست خود با خبرنگاران از این موضوع بار دیگر، اظهار نارضایتی کرد.
نشست دکتر رضایی که خبرنگاران را برای بازدید از این بیمارستان دعوت کرده بود با حضور یک متخصص جراحی قلب کودکان، بر سر مسایل مالی و گلایه از زیرمیزی به تشنج کشیده شد. در این نشست، دکتر حبیب یداللهی، فوق تخصص قلب اطفال بیمارستان بعثت، در جمع خبرنگاران گفت: ”در تهران برای کار من ۱۵ میلیون می‌دهند اما در همدان به من ۱۰ شاهی هم نمی‌دهند، من به‌زور دانشگاه به اینجا آمدم، چرا این ایثارها را نمی‌گویید؟ چرا فقط منفی‌بافی می‌کنید؟ کدام پزشکی زیرمیزی گرفته؟“
این اظهارات با واکنش رئیس بیمارستان مواجه شد. دکتر رضایی به خبرنگاران توضیح داد: ”دکتر یداللهی در رشته خود مجتهد است و در مقام قیاس برآمده چرا که پزشکی که هم‌ردیف اوست و جذب بیمارستانهای خصوصی شده پولش از پارو بالا می‌رود“.
وی با تأیید دریافت زیرمیزی توسط پزشکان، اظهار داشت: ”زیر میزی پدیده بسیار شوم، زشت و نفرت‌انگیز خارج از عرف است و امروز به‌صورت خیلی علنی وجود دارد“.
با این همه، جلسه پزشکان و خبرنگاران به‌دلیل توهین به خبرنگاران در این نشست، به‌صورت کامل اجرا نشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a41454c2-09a7-4de1-ba0c-c77c4d7ec19d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات