728 x 90

افزايش فشار بر داشجويان,دستگيري,

احضار و بازجویی ۳شهروند بهایی به اتهام ارتباط با دانشگاه مجازی بهاییان

-

دستگیری
دستگیری
اداره اطلاعات شهرستان قائمشهر 3شهروند بهایی به نامهای سامان ثابتی، علی احمدی، پریسا بابایی را در ارتباط با دانشگاه مجازی احضار و به تهدید و بازجویی از آنها پرداخته است. پس از گذشت حدود 20روز از بازداشت ”نسیم صمیمی“ تحت عنوان یکی از مسئولان دانشگاه مجازی بهایی (موسوم به علمی آزاد) در شهرستان قائم شهر، اداره اطلاعات شهر مزبور به‌دلیل عدم پذیرش این اتهام توسط نسیم صمیمی شروع به تهدید و احضار شهروندان این شهر کرده و طی آن به ایشان گفته شده که اگر مسئول دانشگاه مجازی بهایی را در قائم شهر معرفی نکنند، نسیم صمیمی را در زندان نگه خواهند داشت.
هم‌زمان با تهدیدات و احضارهای فوق، 2شهروند بهایی ساکن قائمشهر به نام‌های سامان ثابتی و علی احمدی در روز چهار شنبه ۵مردادماه هم‌چنین پریسا بابایی در روز شنبه ۸مردادماه به اداره اطلاعات شهر قائمشهر احضار و پس از بازجویی توسط مأموری که خود را ”محمودی“ معرفی کرده، آزاد شدند. سؤالات بازجو پیرامون ارتباط ایشان با دانشگاه مجازی بهاییان، چگونگی پذیرش و تحصیل در آن و مسئولان کارهای این دانشگاه در قائمشهر بوده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bbaf7699-57da-4ac4-ae28-6c7cf4744f52"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات