728 x 90

-

احمدی‌نژاد شرایط سپاه و قاسمی را پذیرفت

-

پاسدار قاسمی
پاسدار قاسمی
به گزارش خبرگزاری حکومتی مهر۵ مرداد: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارتجاع، حضور قاسمی در کابینه با فراز و نشیبهای فراوان روبه‌رو است، گفت: احمدی‌نژاد شرایط و نظرات سپاه و سردار قاسمی را برای حضور در کابینه پذیرفته است.

حسن کامران با اشاره به نظر مثبتش به وزیر پشنهادی دولت برای تصدی وزارتخانه نفت تصریح کرد: قاسمی دانش حضور در وزارت نفت را دارد چون پروژه‌های بزرگی را در کشور از قبیل پروژه‌های پالایشگاهی و پتروشیمی اجرا کرده است.
نماینده مجلس ارتجاع از اصفهان پیرامون وجود نام قاسمی در لیست تحریم بین‌المللی که از طرف مقامات آمریکا منتشر شده است، با سوزش از این مسأله تلاش کرد آن را کوچک به انگارد و گفت: لیست‌هایی که آمریکا و صهیونیستها اعلام می‌کنند شوخی است آمریکا از این لیستها زیاد تهیه می‌کند در مباحث دیپلوماسی این مشکلات قابل حل است و خللی در روند کار ایشان ایجاد نمی‌کند.
کامران با اشاره به این‌که حضور قاسمی در لیست وزیران پیشنهادی دولت با فراز و نشیبهای فراوان روبه‌رو بوده است تصریح کرد: ”سپاه پاسداران با حضور فرمانده‌هانش در دولت مشکلی ندارد، سپاه و قاسمی شرایط و نظرات خود برای حضور در دولت اعلام کرده‌اند و رئیس‌جمهور نیز پذیرفته است“.
وی تأکید کرد: سردار قاسمی رأی اعتماد نمایندگان را جلب می‌کند.
کامران با اشاره به این‌که محمد عباسی احتمالاً رأی اعتماد نمایندگان را جلب نمی‌کند، گفت: عباسی تجربه‌ای در زمینه وزارت ورزش و جوانان ندارد و در وزارت تعاون نیز عملکرد مثبتی نداشته است، نمایندگان به وی را اعتماد نخواهند داد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/74ef5873-6ed7-42ec-a9d4-5acdcec27663"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات