728 x 90

قيام هاي خاورميانه,سوريه,

ابراز وحشت دیکتاتوری آخوندی از تغییر سیاست آمریکا در قبال سرکوب مردم سوریه توسط دیکتاتور این کشور

-

تظاهرات در سوریه در دیر الزور -آرشیو
تظاهرات در سوریه در دیر الزور -آرشیو
خبرگزاری وابسته به سپاه پاسداران وحشت دیکتاتوری آخوندی از تغییر سیاست آمریکا در قبال سرکوب مردم سوریه توسط دیکتاتور این کشور را نشان داد و نوشت: چند روز پیش ”هیلاری کلینتون“، وزیر خارجه آمریکا، گفت: بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه، ”ضرورتی برای ما ندارد و ما به هیچ‌وجه در باقی ماندن او در قدرت منافعی نداریم“. این بیانات آخرین نشان علنی از تغییرات اساسی در سیاستهای آمریکا و سوریه در طول چند هفته اخیر بود.

خبرگزاری متعلق به سپاه پاسداران با اشاره به سرکوب وحشیانه مردم سوریه توسط دیکتاتور این کشور، افزود: «... از زمانی که رژیم در سوریه به‌عنوان سیاستی برای حفظ حکومت، به خشونت دست زد توجه آمریکا به این کشور جلب شد. در این خشونت‌ها به‌طور تخمینی ۱۵۰۰ شهروند سوری تا امروز کشته و بیش از ۱۲۰۰۰نفر نیز دستگیر شده‌اند. پس از آغاز خشونت‌ها تعداد معترضان و شدت اعتراضات افزایش یافت. نبرد دولت با مخالفان در ”تل حلف“ در مرز سوریه و لبنان و هم‌چنین ”جسر الشغور“ در مرز سوریه با ترکیه موجب شد تا هزاران نفر خانه‌های خود را رها کنند؛ در نتیجه قیام در سوریه به یک بحران بشری بین‌المللی تبدیل شد.
این ارگان خبری سپاه پاسداران با ابراز نگرانی نوشت: «همگی باید منتظر اظهارات علنی شدیدتر و شاید دیدارهای بیشتر سفیر آمریکا از شهرهای اشغال شده سوریه باشیم. حمله به سفارت آمریکا یک نقطه عطف در روابط آمریکا و سوریه را نشان داد. کلینتون ”به بیاناتش در مورد اسد این را اضافه کرد که وی مشروعیت خود را از دست داده است ”.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a89724d0-1ca5-428e-8724-f3cbecdd205d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات