728 x 90

-

کتک خوردن پاسدارحسن در بغداد و به دست و پا افتادن نوری المالکی

-

پاسدار تروریست، حسن دانایی‌فر
پاسدار تروریست، حسن دانایی‌فر
گزارش اطلاعات آخوندی
از کتک خوردن پاسدارحسن در بغداد
و به دست و پا افتادن نوری المالکی
به‌دنبال مشت و لگد خوردن پاسدار حسن دانایی‌فر، سفیر خامنه‌ای و سرکرده نیروی تروریستی قدس در عراق، وزارت اطلاعات حکومت آخوندی خبر این ماجرا و به دست و پا افتادن نوری مالکی برای عیادت از پاسدار کتک خورده را درخبرگزاری خود منعکس کرد.

اطلاعات آخوندی نوشت:
سفیر ایران در عراق در سلامت است دستور مالکی برای پیگیری حادثه مشکوک

در پی انتشار اخباری در رسانه‌های عربی مبنی بر وقوع حادثه‌ای برای سفیر ایران در عراق، خبرنگار مهر آخوندی کسب اطلاع کرد که حسن دانایی‌فر در سلامت به‌سر می‌برد، اما با دستور نخست‌وزیر عراق کمیته‌یی مأمور رسیدگی به این اقدام مشکوک مأموران عراقی مسبب این حادثه شده‌اند.

اطلاعات آخوندی به نحو مضحکی تلاش کرد تا با رصد کردن صحنه از تهران این ماجرا را فرو افتادن میله‌های مانع امنیتی بر سروکله پاسدار حسن قلمداد کند و ضربه وارده را بین خود وی و خودرو حامل او تقسیم نماید، غافل ازاینکه این امر چیزی از ضربات مشت و لگد که رسانه‌های عراقی و کردی نقل کرده‌اند کم نمی‌کند.

وزارت اطلاعات رژیم آخوندی در خبرسازی خود نوشت:
روز گذشته خودروی سفیر ایران در عراق قصد ورود به منطقه الخضرا را داشته که مأموران مستقر در منطقه در اقدامی مشکوک اقدام به رها کردن مانع امنیتی - حفاظتی بر مسیر خودرو کرده‌اند.

در این حادثه خساراتی به خودروی سفیر ایران وارد شده و دانایی‌فر و همراهان وی جراحاتی سطحی داشته‌اند.

نوری المالکی نخست‌وزیر عراق بعد از این حادثه به عیادت سفیر ایران در عراق رفته و دستور تشکیل کمیته‌یی برای پیگیری این موضوع را صادر کرده است تا مشخص شود اقدام مأموران عراقی عمدی یا سهوی بوده است.

خبرنگار مهر رژیم در پی این حادثه کسب اطلاع کرد که هم‌اکنون سفیر ایران در عراق در سلامت به‌سر می‌برد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/caf1b667-b306-4f56-be6c-4201784be4ae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات