728 x 90

شقه دروني رژيم,

واکنش ولی‌فقیه طلسم‌شکسته و پاسدار جعفری به اتهام تمسخر آمیز برادران قاچاقچی توسط پاسدار احمدی‌نژاد

-

پاسدار احمدی نژاد و خامنه ای طلسم شکسته
پاسدار احمدی نژاد و خامنه ای طلسم شکسته
سایت رادیو فرانسه: هم خامنه‌ای و هم فرمانده کل سپاه نسبت به سخنان پاسدار احمدی‌نژاد واکنش نشان دادند و اولی با تجلیل از سپاه پاسداران کوشید انتقادات او را خنثی کند و دومی با تکذیب فعالیتهای تجاری اسکله‌ها، از زیر اتهام تمسخر آمیز ”برادران قاچاقچی“ - که احمدی‌نژاد در مورد سپاهیان به‌کار برده بود- شانه خالی کرد. کمتر از یک هفته پس از تهدید احمدی‌نژاد مبنی بر این‌که ”اگر ببینم آسیب جدی به کشور وارد می‌شود، موظفم مسائل را با مردم در میان بگذارم“، روز گذشته احمدی‌نژاد تهدید خود را به اجرا گذاشت و در یک حمله بی‌سابقه و البته غیرمستقیم به مقامات سپاه و نهادهای امنیتی، ضمن مخالفت با ”مصونیت“ برخی نهادها در مقابل قانون، اعلام کرد که ”هیچ وزارتخانه‌ای حق ندارد اسکله یا مرزی غیرقانونی داشته باشد“. او در توصیف وضعیت فعلی قاچاق کالا و اسلحه در ایران، نه فقط اذعان کرد که میزان قاچاق کالا از حجم قانونی جابجایی کالاها ”خیلی کمتر“ نیست، بلکه برای نشان‌دادن میزان هرج‌ومرج و عمومیت این اقدامات غیرقانونی در کشور مدعی شد که اینک در ایران ”هرکس جایی را سوراخ کرده و برای خودش می‌آورد و می‌برد“ !
انتقاد به سپاه پاسداران، آن هم درست در آستانه روز سپاه که فردا جشن گرفته خواهد شد حادثه‌ای نبود که بی‌اعتنایی مقامات را در پی داشته باشد. امروز، هم خامنه‌ای و هم فرمانده کل سپاه واکنش نشان دادند و اولی با تجلیل از سپاه پاسداران کوشید انتقادات را خنثی کند و دومی با تکذیب فعالیتهای تجاری اسکله‌ها، از زیر اتهام تمسخر آمیز ”برادران قاچاقچی“ که پاسدار احمدی‌نژاد در مورد سپاهیان به‌کار برده بود شانه خالی کرد.
این واکنش تلافی‌جویانه و نیش دار احمدی‌نژاد به مخالفانش در حالی انجام می‌گیرد که معاون اجرایی احمدی‌نژاد و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، حمید بقایی در یک مصاحبه با مطبوعات، تعرض مخالفان دولت را مضحک و ”خنده‌دار“ توصیف می‌کند و می‌گوید ”من و احمدی‌نژاد و مشایی سه نفری به این حرفها می‌خندیم“. !
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7d14a920-e44c-4771-839c-b6cfe06dd0e7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات