728 x 90

حمله به احمد ي نژاد,شقه دروني رژيم,

یک رسانه حکومتی وابسته به باند رقیب احمدی‌نژاد، اظهارات وی را «رجزخوانی» توصیف کرد

-

پاسدار احمدی‌نژاد
پاسدار احمدی‌نژاد
یک رسانه حکومتی وابسته به باند رقیب احمدی‌نژاد، اظهارات وی در مورد خط قرمز بودن دستگیری افراد کابینه‌اش را «رجزخوانی» توصیف کرد و با لحن تهدیدآمیزی نوشت: اگر برای دولت چند عضو کابینه خط قرمز است برای حاکمیت و جمهوری اسلامی فساد اقتصادی خط قرمز است و فرقی هم ندارد که ثمره فساد در انبان اطرافیان اصلی رئیس‌جمهور باشد...

این رسانه حکومتی افزود: «... رئیس‌جمهور پس از جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران حاضر شد و در مقابل چشم رسانه‌ها روزه سکوت خود را با لقمه شبهه‌ناک باز کرد... . وی هم‌چنین وظیفه قانونی خود را سخن گفتن با مردم و افشای پشت پرده سیاسی دستگیریها دانست! به این ترتیب به نظر می‌رسد دولت فاز جدیدی از برخورد با منتقدان را کلید زده است و در این بین، میان نهاد قانونی چون دستگاه قضائی، با نماینده مجلس و رسانه نیز تفکیکی قائل نیست.
رسانه وابسته به باند رقیب احمدی‌نژاد، شعارهای دجالگرانه او در تبلیغات انتخاباتی را به احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد و نوشت: همان زمان هم برخی می‌دانستند این نمایشنامه فقط تا قبل انتخابات روی پرده است.
این رسانه وابسته به باند ولی‌فقیه، با تهدید آشکاری افزود: دستگاه قضایی در مقابل این رجز خوانی، چندین برابر گذشته وظیفه‌اش سنگین‌تر است. اولا نباید وارد مشاجرات سیاسی با رئیس‌جمهور شود و توصیه رهبر انقلاب در این رابطه را جدی بگیرد. اما از سویی هرگونه مماشات با صاحبان قدرت و ثروت و مکنت در هر لباسی که هستند به‌عنوان ننگی در تاریخ ثبت خواهد شد»..
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3cd568cc-24f5-468d-b0e1-1d5f8aaf3d67"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات