728 x 90

كنفرانس باصطلاح مبارزه با تروريسم,اشغال بخشي از اش

انعکاس رسوایی شوی مسخره وزارت اطلاعات رژیم آخوندی در وزارت دفاع عراق در رسانه های عربی

-

الزمان
الزمان
روزنامه الزمان اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران را در مورد کنفرانس مطبوعاتی وزارت اطلاعات رژیم آخوندی با همکاری وزارت دفاع عراق علیه ساکنان اشرف منعکس کرد و نوشت: «این کنفرانس برای توجیه کشتار 8آوریل در کمپ اشرف و هم‌چنین زمینه‌سازی برای حملات بعدی علیه آنها است. این کنفرانس هم‌چنین یک روز پس از اظهارات وزیر اطلاعات رژیم ایران برگزار شد که گفت ”مقامات عراقی قول دادند که به‌زودی اقدامات خوبی در خصوص وضعیت مجاهدین و کمپ اشرف انجام خواهند داد“ ».
الزمان افزود: «سازمان مجاهدین خلق ایران مجدداً از آمریکا و سازمان ملل می‌خواهد به وظیفه خود در قبال حفاظت ساکنان اشرف عمل نموده و با استقرار تیم دائمی نظارت در اشرف، حفاظت ساکنان را تضمین کنند».

روزنامه القبس چاپ کویت نوشت: «شورای ملی مقاومت ایران با صدور اطلاعیه‌یی اظهارات سخنگوی وزارت دفاع عراق در کنفرانس مطبوعاتی مبنی بر این‌که فرماندهان قرارگاه اشرف همراه 58تن دیگر از آن‌جا گریخته‌اند را رد کرد و آن را نمایشی مضحک توصیف‌ نمود و این عمل را زمینه‌سازی برای ارتکاب یک جنایت دیگر در حق ساکنان اشرف خواند و از ملل‌متحد خواست از آنها حفاظت کند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/851270dd-ac49-4f4f-bcc7-3f9615afb3a0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات