728 x 90

اعمال تحريمات عليه رژيم,

ایالت کالیفرنیا در آمریکا قوانین تجارت با رژیم ایران را سخت‌تر کرد

-

وخامت اوضاع اقتصادی رژیم بر اثر تحریمهای بین المللی
وخامت اوضاع اقتصادی رژیم بر اثر تحریمهای بین المللی
تایمز مالی چاپ لندن گزارش داد: قانون جدید کالیفرنیا شرکتها را از سرمایه‌گذاری با رژیم ایران منع می‌کند و از شرکتهای بین‌المللی می‌خواهد تا موقعیت خود را نسبت به معاملات با کشورهای خاورمیانه‌روشن سازند. این موضوع با توجه به جایگاه و قدرت تجاری این ایالت که در ابعاد جهانی است، شرکتها را از انجام معامله با رژیم ایران برحذر می‌دارد.

به گزارش تایمز مالی، سفیر مارک والاس رئیس گروه اتحاد علیه رژیم اتمی در ایران، قانون جدید کالیفرنیا را این‌گونه توصیف کرد: اگر با رژیم ایران معامله می‌کنید، اولا می‌خواهیم راجع به آن بدانیم و ثانیا مشمول جرایم و محرومیت ها می‌شوید.

سفیر پیشین آمریکا در ملل ‌متحد افزود: با توجه به ابعاد میلیاردی قراردادهای این ایالت، برای شرکتهای بزرگ بین‌المللی صرف نمی‌کند که چنین تخلفی بکنند و با رژیم ایران وارد معامله شوند.

اداره خدمات عمومی کالیفرنیا اخیراً با ۱۵۰ شرکت بزرگ در مورد وضعیت این شرکتها و رابطه‌شان با رژیم ایران تماس گرفته است. شرکت لی هر یک گروه ساختمانی آلمانی به گروه اتحاد علیه رژیم اتمی در ایران گفت طی شش سال گذشته هیچ معامله‌ای با رژیم ایران نداشته است. شرکت دیگر، گروه آ ب ب سوئیسی است که در ماه مه (اردیبهشت) اعلام کرد که قراردادهایش با رژیم ایران تا سپتامبر (شهریور) را فسخ خواهد کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/31068d45-5f42-4c0d-8897-20cdb185f7b0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات