728 x 90

دخالت رژيم در عراق,

مجاهدین خلق بر اساس کنوانسیون چهارم ژنو پناهندگان سیاسی محسوب می‌شوند

-

کنفرانس به اصطلاح ضد تروریزم تهران
کنفرانس به اصطلاح ضد تروریزم تهران
دکتر ولید فرحات رئیس جمعیت وکلای مصری مدافع ساکنان اشرف: گفت: مجاهدین خلق بر اساس قوانین بین‌المللی و بر اساس کنوانسیون چهارم ژنو پناهندگان سیاسی محسوب می‌شوند… و باید به حقوق مدنی آنها احترام گذاشت.

وی که با تلویزیون الرافدین مصاحبه می‌کرد در پاسخ به این سؤال که چگونه دولت عراق می‌تواند این مسائل را نادیده بگیرد گفت: متاسفأنه دولت نوری مالکی چیزی بجز اجرای دستورالعملهای آخوندها برایش مهم نیست، در حالی که مردم عراق می‌گویند اشغالگر ایرانی باید از عراق خارج شود. نوری المالکی دستورالعملهای رژیم آخوندی را اجرا می‌کند، نوری المالکی بازویی برای سرکوب ساکنان قرارگاه اشرف و مجری دستورالعملهای آخوندها شده است. این یک جنایت بین‌المللی است و پشت این موضوع مخفی می‌شود که آنها یک گروه تروریستی هستند و این افراد مسلح می‌باشند ولی نه به قوانین بین‌المللی نگاه می‌کند و نه به توافقات بین‌المللی. این طور تصویر می‌کنند که ساکنان قرارگاه اشرف مسلح هستند ولی وضعیت قانونی آنها شهروند غیرمسلح می‌باشد و گرنه چرا در هشتم آوریل مورد حمله قرار گرفتند؟

ولید فرحات درباره اجلاس به‌اصطلاح مبارزه با تروریسم در تهران گفت: این اجلاس در پاسخ و عکس‌العمل نسبت به گردهمایی بود که چند روز پیش در پاریس برگزار شد و بیش از صد هزارنفر ایرانی و شخصیتهای سیاسی جهانی در آن جمع شدند.

رئیس جمعیت وکلای مصری مدافع ساکنان اشرف تصریح کرد: مجاهدین کماکان خاری قوی در چشمان رژیم آخوندی در ایران می‌باشند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3200b975-64f6-4204-bdc3-f151109681c9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات