728 x 90

اتمي رژيم,

قنادی، معاون چرخه سوخت هسته‌یی رژیم

-

محمد قنادی، معاون سازمان انرژی اتمی رژیم
محمد قنادی، معاون سازمان انرژی اتمی رژیم
آیا این فرد را می‌شناسید؟ «محمد قنادی مراغه»، او اخیراً به‌عنوان عضو هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید مواد اولیه و معاون چرخه سوخت سازمان انرژی اتمی رژیم آخوندی منصوب شد. این فرد کیست و چه نقشی در برنامه اتمی مخفی آخوندها داشته است؟

محمد قنادی مراغه و فعالیتهای مخفی او در زمینه پروژه‌های اتمی رژیم آخوندی در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۸۵ افشا شد. در یک کنفرانس بزرگ مطبوعاتی در پاریس در روز 7اردیبهشت محمد محدثین، مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت، اسامی تعدادی از پاسداران و متخصصان رژیم را که مشغول تولید سانتریفوژهای پی2 بودند، فاش کرد. محمد قنادی مراغه یکی از این افراد بود. علی کریمی، مرتضی بهزاد، سلمان نور آذر و پرویز پروین نیز تعداد دیگری از این افراد بودند.

روز 2شهریور 85 نیز در یک کنفرانس مطبوعاتی دیگر در پاریس، مقاومت ایران فاش کرد که از سال 83 یک پروژه محرمانه با نام مستعار ”شمس“ زیر نظر محمد قنادی مراغه، برای ساخت سانتریفوژ شروع شده است. محل مونتاژ سانتریفوژها در جاده تهران-دماوند حدود 3کیلومتر بعد از سه‌راه تهرانپارس در یک خیابان فرعی می‌باشد. این سایت حدود 600متر با شرکتهای کیمی‌دارو و سایپا فاصله دارد و 3سوله بزرگ در آن قرار دارد. تولید سانتریفوژهای پ2، تنها یک حلقه از فعالیتهای مخفی رژیم ایران است. در روز 26خردادماه سال ۱۳۸۶ خزانه‌داری آمریکا محمد قنادی مراغه را به همراه فرد دیگری به‌نام علی حاجی‌نیای لیل‌آبادی در لیست سیاه تحریمها قرار داد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/583741ae-de08-400c-a1cd-4368040b2dc5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات