728 x 90

-

همکاری رژیم ایران با القاعده

-

 همکاری نزدیک نیروی قدس با القاعده
همکاری نزدیک نیروی قدس با القاعده
جزییات جدیدی از همکاریهای رژیم ایران و القاعده به‌ویژه در جریان حملات 11سپتامبر فاش شده است. گزارشی از تلویزیون سی.ان.ان:

یک دادخواهی جدید فدرال اعلام می‌کند که رژیم ایران، در طراحی حملات 11سپتامبر به آمریکا، کمک کرده و آن را تسهیل نموده است.

خبرنگار سی.ان.ان از نیویورک:: وکلایی که این دعوی را در نیویورک ارائه کردند، از قاضی می‌خواهند که رژیم ایران را مشمول حملات 11سپتامبر کند. آنها می‌گویند که رژیم ایران اطلاعات زیادی در مورد این حملات داشته است. آنها تا حد زیادی، به‌شهادتهای جداشدگان و فراریها متکی هستند و این شهادتها در حال حاضر مهر و موم است.

در گزارش کمیسیون 11سپتامبر، 2 صفحه وجود دارد که دادستان توماس ملون را در یک مسیر 7ساله قرار می‌دهد. مسیری که به یک دادخواهی فدرال راه برده است و می‌گوید، رژیم ایران با حملات 11سپتامبر مرتبط است. این گزارش، تحت عنوان، کمکهای حزب‌الله و رژیم ایران به القاعده، نتیجه می‌گیرد که: ما معتقدیم، این موضوع (مستلزم تحقیقات بیشتری توسط دولت آمریکا است، و این همان چیزی بود که توماس ملون را برای کاوش بیشتر، برانگیخت.

توماس ملون داستان فدرال می‌گوید: ما از یک مصاحبه به مصاحبه بعدی، از به‌دست آوردن گام به گام اطلاعات و شواهد، پیش رفتیم و حالا همه اینها، ما را به این نقطه رسانده که به‌طور قاطع حقیقت را بیابیم، این‌که رژیم ایران به القاعده کمک کرد.

خبرنگار: گزارش کمیسیون 11سپتامبر دریافت که تعدادی از هواپیما ربایان 11سپتامبر، از طریق ایران به افغانستان رفت‌وآمد داشتند، بدون این‌که هیچ‌گاه گذرنامه آنها مهر بخورد. … در اقامه دعوی در نیویورک، دادستان و سایر وکلا تصریح می‌کنند که رژیم ایران و حزب‌الله، در این طراحی دست داشته‌اند.

سؤال: قویترین سند شما چیست؟
دادستان ملون: قویترین سند ما این حقیقت است که آنهایی که این 2 صفحه را در گزارش کمیسیون 11سپتامبر نوشتند، و خواستار تحقیقات بیشتری شده بودند، اکنون جزییات زیادی را در اختیار ما می‌گذارند.

خبرنگار: ملون می‌گوید 3تن از فراریان از ایران نیز، طی یک شهادت 25ساعته ضبط شده به قید سوگند، شواهدی را ارائه داده‌اند، اما این شهادتها در حال حاضر، برای حراست از هویت آنها، مهر و موم شده‌اند. یک نفر که در مانیتور کردن این مورد علاقمند بود، توماس کین، یکی از رؤسای سابق کمیسیون 11سپتامبر است. او می‌گوید کسی را در دولت آمریکا سراغ ندارد که به توصیه این کمیسیون برای تحقیق حول نقش ایران، اقدام کرده باشد... گفته می‌شود که این 3 فراری، اعضای وزارت اطلاعات رژیم ایران بوده‌اند، و دادستانی که با او صحبت می‌کردم گفت که انتظار دارد، دست‌کم یکی از آنها ظرف یک ماه آینده، در انظار حاضر و علنی شود. او گفت که این 3تن، در موقعیتی بوده‌اند که به اطلاعات حساس دسترسی داشته‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/58ba9eae-8e75-46ef-98cf-0297e66ad996"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات