728 x 90

اشغال بخشي از اشرف با زرهي,اشرف - حمايت بين المللي

حمایت قحطان سعیدی از لیست احرار و محمد فیصل رئیس کانون وکلای عراق از ابتکار پارلمان اروپا برای راه‌حل جامع بحران اشرف

-

طرح هیأت اعزامی پارلمان اروپا به عراق برای اشرف
طرح هیأت اعزامی پارلمان اروپا به عراق برای اشرف
سایت هناالعراق: قحطان سعیدی از لیست احرار به رهبری سید ایاد جمال‌الدین روحانی برجسته شیعه گفت ابتکار پارلمان اروپا برای راه‌حل جامع بحران اشرف، گام مثبتی است و با تمام قوا آن را تأیید می‌کنیم. وی افزود: رژیم ایران درصدد کشتار و قتل ساکنان اشرف به انواع طرق می‌باشد. وی تأکید کرد که اشرفیان در داخل ایران تأثیر گذارند. قحطان سعیدی تأکید کرد رژیم ایران از اعضاء مجاهدین خلق ایران می‌ترسد و درصدد کشتار و قتل آنها به طرق مختلف است. وی افزود رژیم ایران به این دلیل از اینها می‌ترسد که آنها تا اعماق ایران تأثیر گذارند.

قحطان سعیدی
محمد فیصل رئیس کانون وکلای عراق گفت: ما شرایط ساکنان اشرف را مورد توجه قرار می‌دهیم و موافق هر راه‌حلی که حقوق و کرامت آنها را محترم بشمارد هستیم. لذا هر ابتکار عملی که سعی در ارائه یک راه‌حل مناسب و دائمی برای مسائلشان دارد را تأیید می‌کنیم و از آن‌جایی که طرح پارلمان اروپا در این راستاست، با آن موافقیم و از آن حمایت می‌کنیم. وی افزود: ما مطلقاً موافق جابجایی ساکنان اشرف به نقطه دیگری در داخل عراق نیستیم»..
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e734c089-210d-4916-b45e-30af6c259c63"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات