728 x 90

اشغال بخشي از اشرف با زرهي,لغو محاصره اشرف,اعتراض

کتاب ”سوگند خیانت شده بقراط“ کتابی مستند درباره شکنجه پزشکی ساکنان اشرف

-

خیانت به سوگند بقراط
خیانت به سوگند بقراط
صنعا نیوز ۳۱ اردیبهشت نوشت: کتاب ”سوگند خیانت شده بقراط “ کتابی مستند درباره شکنجه پزشکی ساکنان اشرف شامل شرح وحشتناک جنایتهای ضدانسانی دولت مالکی علیه ساکنان کمپ اشرف. کتاب ”سوگند خیانت شده بقراط ”کتابی مستند در مورد شکنجه پزشکی ساکنان اشرف، شامل شرحی وحشتناک از جنایتهای ضدانسانی می‌باشد که دولت مالکی علیه ساکنان اردوگاه غیرمسلح اشرف مرتکب شده است. این کتاب به زبانهای فارسی و انگلیسی و عربی منتشر شده است.
کتاب ”سوگند خیانت شده بقراط ”در ۲۵۰ صفحه شامل ۱۶ فصل است و از طرحهای شرورانه دولت مالکی و کمیته سرکوب اشرف تحت‌امر نخست‌وزیری عراق تحت پوش بیمارستان پرده بر می‌دارد. این کتاب فاش می‌سازد که وزارت بهداشت عراق و مدیریت بهداشت استان دیالی تحت‌امر مالکی گزارشهایی بی‌اعتبار و مملو از دروغ فرستاده‌اند که از محاصره پزشکی و غیرانسانی اعمال شده بر ساکنان اشرف و اعمال ضدانسانی و طرحها و توطئه‌های خبیثی که به سیاستهای سرکوبگرانه مالکی- خامنه‌ای خدمت می‌کند، حمایت کرده و آن را مورد تأیید قرار می‌دهد، و بر ضرورت اعمال خشونت بیشتر علیه مجاهدین اشرف و آزار و اذیت آنان تأکید می‌ورزد.
این کتاب مستند توسط ۵تن از متخصصان از جمله سه نفر از پزشکان و مهندسان متخصص در تأسیسات اشرف و هم‌چنین دو نفر از مشاوران حقوقی ساکنان اشرف تألیف و آماده شده است.
این کتاب در مورد شکنجه پزشکی در مورد ساکنان اشرف توضیح می‌دهد و چگونگی انجام آن و شیوه‌های غیرانسانی محروم کردن مجاهدین اشرف از خدمات درمانی با هدف آزار آنها و سوق دادن آنها به سوی فروپاشی را تشریح می‌کند، و این کار با سوء‌استفاده از عنصر پزشکی و درمانی صورت می‌گیرد و این‌که چطور آنها با اندیشه‌های قرون وسطایی‌شان بیماران و مجروحان بی‌دفاع را با مرگ تدریجی به قتل می‌رسانند، مثل همان کاری که فرماندهان نظامی دولت مالکی که دستشان به خون اشرفیها آلوده است، انجام می‌دهند.
نویسندگان کتاب ”قسم خیانت شده بقراط ”با استفاده از دهها صفحه اسناد و تصاویر شهادت دادن قربانیان شکنجه‌های پزشکی، پرده از جزئیات این جنایتها بر می‌دارند. این کتاب با رسوا کردن اقدامات و گفته‌های مالکی بهترین شاهد برای این است که جلادان مالکی مکانی را که ”بیمارستان عراق جدید ”نامیده‌اند را به یک زندان سری برای شکنجه ساکنان اشرف تبدیل کرده‌اند و حتی آن را ”عالی ”و ”بی‌همتا ”توصیف کرده‌اند!
هم‌چنین در فصل ۱۶ این کتاب که شکنجه پزشکی در مورد ساکنان اشرف را تشریح می‌کند، محاصره ظالمانه اعمال شده بر ساکنان اشرف از دو سال پیش به‌عنوان بزرگترین وجه این شکنجه مستبدانه بررسی شده است، چنان‌چه ثابت کرده و به روشنی نشان می‌دهد که دولت مالکی از ابتدا قصد سرکوب اشرف را داشته و دارد، مالکی دستوراتش را از تهران دریافت می‌کند زیرا رژیم دیکتاتوری آخوندهای حاکم در ایران هستند که او را به قدرت رسانده‌اند.
این کتاب با شواهد و مدارک انکارناپذیر در مورد ادعاها و دروغهای دجالگرانه‌ مالکی و ارگانهای تحت‌امر او، نشان می‌دهد که چگونه ارگانی را که ظاهراً به‌عنوان ارگان ”خدماتی ”جا زده بود با توجیه و نظارت وزارت اطلاعات رژیم ایران به ارگان شکنجه و کشتار تدریجی بیماران و مجروحان اشرف تبدیل کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2c599c08-dbda-4870-a0bb-d82d63099cdf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات