728 x 90

اعتراض عليه مالكي,

مقامهای دفتر نوری مالکی در فرار زندانیان از زندان بصره دست داشته اند

-

زندان بصره
زندان بصره

کمیته حقیقت‌یاب ویژه فرار زندانیان از زندان بصره، اطلاعات بیشتری را فاش کرد که دست داشتن مسئولان عالی‌رتبه دفتر مالکی در آن را اثبات می‌کند. اعضای این کمیته به البغدادیه گفتند که یکی از تروریستها یک ساعت قبل از فرار زندانیان با یک مقام عالی‌رتبه در دفتر مالکی تماس گرفته است.

تلویزیون البغدادیه گزارش داد: روز به روز اسرار جدیدی از رسوایی فرار زندانیان بصره فاش می‌شود. عدی عواد، عضو کمیته حقیقت‌یاب فرار زندانیان از زندان بصره، به البغدادیه گفت که یک ساعت قبل از فرار زندانیان، یکی از تروریستها با یک مقام عالی‌رتبه در دفترمالکی تماس گرفته است. عواد گفت کمیته‌اش دلیل دیگری در اختیار دارد که مسئولان عالی‌رتبه در دولت عراق را محکوم می‌کند.

عدی عواد، عضو کمیته حقیقت یاب: ارتباط بین یکی از تروریستها و یکی از شخصیتهای ذی‌نفوذ در دولت وجود داشته است. وقتی که از این فرد پرسیدیم که این تماس برای چه بوده است، گفت دستورالعمل وجود دارد، ولی ساعت یک بعد از نیمه‌شب با یک تروریست تماس گرفته شود و یک ساعت بعد، آن تروریست همراه با 12تروریست دیگر فرار می‌کنند.

کمیته حقیقت‌یاب ویژه، بر اساس منابع نزدیک نسبت به تلاش دولت برای بلوکه کردن این موضوع و بستن نهایی پرونده هشدار داد. منابع نزدیک به کمیته گفتند، کسی که در حوادث بصره مورد شک و تردید است، ابوعمار البصری می‌باشد که به‌عنوان یک کارمند در دفتر فرمانده کل نیروهای مسلح کار می‌کند و یک شبکه ارتباطاتی در سطوح بالا با مسئولان در دولت فدرال و دولت بصره دارد.

مها الدوری، نماینده مجلس، گفت حادثه زندان مبارزه با تروریزم در بغداد که باعث قتل تعدادی از افسران شد یک نقض بزرگ در ارگان امنیتی در آن هم در خانه‌اش می‌باشد. وی خواستار حضور مالکی در جلسه فوق‌العاده مجلس به اعتبار فرمانده کل نیروهای مسلح و وزیر کشور و دفاع شد زیرا که مجموعه سؤالات و اطلاعاتی وجود دارد که مالکی باید به آن پاسخ بدهد به‌خصوص بعد از این‌که شورای عالی قضایی پرونده زندانیان بصره و حادثه زندان مبارزه با تروریزم را تحویل گرفته است و سرنخهای 2عملیات فاش شده است و دست داشتن مسئولان نزدیک به مالکی در این 2حادثه اثبات شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/20104cc5-8bf6-43ad-aaa4-4ada64d30ab7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات