728 x 90

-

پدر برادران فتحی گفت رژیم جهل و جنایت هرگز نمی‌تواند با اعدام فرزندانم از سرنوشت محتوم خود بگریزد

-

محمد و عبدالله فتحی كه در زندان اصفهان اعدام شدند
محمد و عبدالله فتحی كه در زندان اصفهان اعدام شدند
پدر برادران فتحی که توسط دژخیمان دیکتاتوری آخوندی اعدام شدند، طی پیامی‌گفت رژیم جهل و جنایت هرگز نمی‌تواند با اعدام فرزندانش از سرنوشت محتوم خود بگریزد.

بیژن فتحی پدر عبداله و محمد فتحی که بامداد روز سه‌شنبه در زندان اصفهان توسط دژخیمان دیکتاتوری آخوندی اعدام شدند، در پیام خود افزود: «جمهوری جهل و جنایت که تداوم حیات ننگین خود را منوط به استمرار سلطه فضای رعب و وحشت می‌داند، سپیده دم بیست‌و هفتم اردیبهشت ماه۱۳۹۰، عبدالله فتحی ۲۷ ساله و محمد فتحی ۲۸ ساله، ... را به اتهام محاربه، در زندان... اصفهان، اعدام؛ و پیکرهای هنوز گرمشان را، تحویل مادرشان داد تا مگر، تسکینی بر درد بی‌درمان شانه‌های ضحاک «ولایت» باشد، غافل از آن که چنین جنایاتی نیز هرگز نخواهد توانست تأثیری در سرنوشت خفت‌بار و محتوم او و «جمهوری اسلامی» اش بگذارد!

این پدر دردمند در بخش دیگری از پیام خود افزود: «من، با قلبی شکسته و دیدگانی خونبار، ضمن مخدوش دانستن حکم اعدام فرزندانم، بدینوسیله بر علیه صادرکنندگان و مؤیدین این احکام ظالمانه، پیشگاه مردم ایران و مجامع جهانی و نهادهای بین‌المللی مربوطه، اعلام جرم می‌کنم.

بیژن فتحی در پیام خود از همه هموطنان و سازمانهای مبارز و انقلابی به‌خاطر همدردی با خانواده آنها تقدیر و تشکر کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c21f7c4e-5f1f-46eb-9a39-b40e94d7d85b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات