728 x 90

خروج نيروهاي آمريكا,

تلویزیون الشرقیه: بابکر زیباری خروج نیروهای آمریکایی از عراق، قبل از سال ۲۰۲۰ را برای عراق زیانبخش توصیف نمود

-

ژنرال بابکر زیباری، رئیس ستاد ارتش عراق
ژنرال بابکر زیباری، رئیس ستاد ارتش عراق
بابکر زیباری رئیس ستاد ارتش عراق در یک موضعگیری مطبوعاتی گفت عراق توان حفاطت از آسمان و مرز خود را تا سال دو هزارو بیست ندارد و در این حفاطت بر روی آمریکاییها حساب می‌کند. به گزارش تلویزیون الشرقیه وی خروج نیروهای آمریکایی از عراق، قبل از این موعد را برای عراق زیانبخش توصیف نمود.

رئیس ستاد ارتش عراق در یک موضعگیری مطبوعاتی گفت نزد ریاست ستاد ارتش عراق و شورای امنیتی ملی و نخست‌وزیری عراق طرحی وجود دارد که از سال ۲۰۰۸ شروع شده و در مراحل مختلف تا سال ۲۰۲۰ به مرحله اجرا گذاشته می‌شود و در آن زمان عراق ارتشی خواهد داشت که می‌تواند از مرز آبی و دریایی و زمینی خود حفاظت نماید.

از سوی دیگر به گفته تلویزیون البغدادیه گزارشهای خبری فاش کردند که نیروهای آمریکایی درحال حاضر گفتگوهایی با مسئولان عراقی برای ایجاد نه پایگاه نظامی در برخی از استانهای عراق به پیش می‌برند. این گزارشها حاکی است که این پایگاهها در بغداد، بصره، موصل، کرکوک و اربیل توزیع می‌شوند و اغلب آنها نزدیکی فرودگاهها قرار دارند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ae418412-2cdb-4dae-b769-9a865661dbd5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات