728 x 90

-

برخورداری ارگانهای سرکوب و کشتار رژیم آخوندی از افزایش بودجه

-

ماموران سرکوبگر انتظامی
ماموران سرکوبگر انتظامی
این روزها تمامی ارگانهای سرکوب و کشتار از دستگاه قضاییه گرفته تا سپاه پاسداران و از وزارت کشور گرفته تا اطلاعات بدنام، از افزایش بودجه و امتیازات کلان اقتصادی برخوردار می‌شوند

اعضای مجلس ارتجاع در جلسات خود برای بررسی بخشهای هزینه‌یی لایحه بودجه سال نود دولت پاسدار احمدی‌نژاد تصمیم گرفتند پنجاه درصد از درآمد حاصل از تعرفه صدور گذرنامه؛ در اختیار وزارت اطلاعات قرار گیرد.

بر اساس تصمیم اعضای مجلس رژیم درآمد حاصل از معاینات تخصصی پزشکی از مشمولان متقاضی معافیت از دوره خدمت سربازی هم در اختیار نیروی انتظامی قرار می‌گیرد. علاوه بر این، مقرر شد درآمد حاصل از تشکیل هر فقره پرونده غیرکیفری مالی در محاکم قضایی در اختیار نیروی انتظامی قرار بگیرد. هم‌چنین با تصویب مجلس رژیم، هزارو دویست و پنجاه میلیارد ریال از درآمد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به اعتبارات هزینه‌ای و تملک داراییهای سرمایه‌یی قوه قضاییه اختصاص می‌یابد.

اینها تنها گوشه کوچکی از امتیازاتی است که به ارگانهای سرکوبگر رژیم اختصاص یافته است تا ماشین سرکوب و کشتار دیکتاتوری ولایت‌فقیه را بچرخانند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4a28c39b-b588-41d5-ace8-1476589c37ea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات