728 x 90

اشغال بخشي از اشرف با زرهي,اشرف - حمايت بين المللي

برگزاری مراسم گرامیداشت یاد شهدای قهرمان کارزار کبیر فروغ اشرف توسط مردم شرافتمند استان صلاح‌الدین

-

حمله نیروهای جنایتکار مالکی به اشرف
حمله نیروهای جنایتکار مالکی به اشرف
مردم شرافتمند استان صلاح‌الدین عراق یاد شهدای قهرمان کارزار کبیر فروغ اشرف را گرامی داشتند. مردم استان صلاح‌الدین عراق با برگزاری مراسم فاتحه خوانی، یاد شهدای قهرمان فروغ اشرف را گرامی داشتند. در این مراسم که اقشار مختلف مردم شرکت داشتند، تعدادی از حاضران طی سخنانی قتل‌عام ساکنان اشرف توسط نیروهای مالکی و به فرمان خامنه‌ای را محکوم کردند و خواستار خروج هر چه سریع‌تر نیروهای اشغالگر از اشرف گردیدند. آنها هم‌چنین خواستار تشکیل کمیته بین‌المللی برای تحقیق مستقل و شفاف درباره این جنایت با حضور نماینده‌ای از طرف شورای امنیت شدند.
سخنرانان در این مراسم اعلام کردند که مردم استان صلاح‌الدین اعم از شیوخ و شخصیتها و عشایر عمل جنایتکارانه و کشتاری را که ارتش عراق در روز هشت آوریل در اشرف انجام داد و منجر به قتل ۳۵ نفر از ساکنان بی‌دفاع اشرف از جمله ۸ زن شد محکوم می‌کنند و خواستار عقب‌نشینی همه نیروهای عراقی از اشرف و تشکیل کمیته سازمان ملل برای بررسی این جنایت هستند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/22c2dc5e-24e4-4c62-8b72-bc2d1cb519e9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات