728 x 90

صدور تروريسم رژيم به كشورهاي ديگر,

شورای وزیران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس: دخالتهای رژیم ایران را متوقف کنید

-

کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس
کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس
شورای وزیران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس از جامعه جهانی و در صدر آن از شورای امنیت خواست که برای توقف دخالتهای رژیم ایران و هم‌چنین تهدیدات افسارگسیخته رژیم که تلاش می‌کند امنیت آنها را به‌هم بزند، اقدامات لازم را اتخاد کنند.

به گزارش تلویزیون العربیه کشورهای شورای همکاری خلیج فارس قاطعانه هرگونه دخالت خارجی در امور داخلی‌شان را رد کردند و تأکید نمودند که در اتخاذ یک سیاست و یا اقدامات عملی در این رابطه تردید نمی‌کنند. شورای وزیران خلیج فارس نگرانی شدید خود را حول حملات مستمر به مقر هیأت دیپلوماتیک عربستان سعودی در ایران اعلام کرد و از رژیم ایران خواست که بر اساس معاهدات بین‌المللی حفاظت کامل برای این هیأت را تهیه و آنهایی که دست به تعرض زده‌اند را مورد حسابرسی قرار بدهد.

دکتر عاید المناع تحلیلگر سیاسی در گفتگویی با العربیه گفت: کشورهای شورای همکاری خلیج فارس تلاش می‌کنند که در مقابل جاسوسی و کارهای دیگر و انواع دخالتهای رژیم ایران از خودشان حفاظت کنند و در حال حاضر پناه بردن به مراجع بین‌المللی برای متوقف کردن کارهایی که این رژیم انجام می‌دهد را پیش گرفته‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4c1f5d80-656b-45a6-afea-626595abc780"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات