728 x 90

اشغال بخشي از اشرف با زرهي,

پنجمین روز از تحصن ایرانیان آزاده در کانبرا پایتخت استرالیا

-

 -
-
ایرانیان آزاده مقیم استرالیا در پنجمین روز از تحصن اعتراضی خود در مقابل سفارت آمریکا در شهر کانبرا اعلام داشتند تا برآورده شدن تمام خواسته‌هایشان هم‌چنان به تحصن خود ادامه خواهند داد.

از روز ۱۲آوریل یک تحصن نامحدود در اعتراض به حمله وحشیانه مزودران مالکی توسط ایرانیان آزاده مقیم استرالیا و هواداران مجاهدین خلق ایران، در اعتراض به یورش وحشیانه ارتش مالکی مزدور و سپاه قدس رژیم ملایان آغاز شده است.
حضور شبانه روزی هموطنانمان در جلوی سفارت آمریکا و نمایشگاه عکس آنان به‌ویژه در تاریکی شبها که پیرامون عکس شهدا را با شمعهای روشن و گل‌های قرمز می‌پوشانند، به‌شدت موجب برانگیختگی ناظران و عابران می‌گردد و ضمن همدردی با برگزارکنندگان آنان را به تحسین رزمندگان شجاع شهر اشرف وا می‌دارد.

اعتراض و تحصن اعتراضی هموطنانمان هم‌چنین موجی از محکومیت علیه این حمله نزد مردم و شخصیتهای سیاسی این شهر برانگیخته است به‌نحوی که پدر برایان مدوی رئیس شورای کلیساهای کانبرا با حضور در محل تحصن حمایت خود را از متحصنان و خواسته‌هایشان ابراز داشته و با نامه‌ای مراتب اعتراض خود را به سفارت آمریکا اعلام نمود.

هم‌چنین سایر شخصیتها و برخی از پارلمانترهای مجلس فدرال استرالیا با نوشتن نامه‌های اعتراضی به وزارت‌خارجه آمریکا، عراق و استرالیا خواستار توقف این حملات جنایتکارانه به اشرف شده و آن را را به‌شدت محکوم کردند.
آنان هم‌چنین از دولت عراق خواهان توضیح در مورد این عمل شنیع خود شده و از آمریکا و سازمان ملل درخواست کردند که سریعاً حفاظت و امنیت ساکنان اشرف را از دولت عراق بازپس‌گرفته و خود به‌عهده بگیرند.

برگزارکنندگان این تحصن با سر دادن شعارهایی علیه دولت عراق و ایران و در حمایت از اشرفیان قهرمان، در بیانیه پایانی تحصن روز پنجم خود خواهان رسیدگی به مجروحان و هم‌چنین خروج کامل نیروهای ارتش عراق از قرارگاه اشرف شدند.
آنان هم‌چنین خواهان به‌عهده گرفتن حفاظت اشرف توسط دولت آمریکا و سازمان ملل‌متحد شدند.
 
پنجمین روز از تحصن ایرانیان آزاده در کانبرا پایتخت استرالیا
 
پنجمین روز از تحصن ایرانیان آزاده در کانبرا پایتخت استرالیا
 
پنجمین روز از تحصن ایرانیان آزاده در کانبرا پایتخت استرالیا
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/adf81bb0-606a-426a-8b1b-cfe4be49d5f5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات