728 x 90

اشغال بخشي از اشرف با زرهي,

شماری از رهبران سازمانها و احزاب و شخصیتهای عراق جنایت وحشیانه نیروهای نوری مالکی را محکوم کردند

-

کشیش باردلیان، شامل رسام، وکیل مجید حمید و حسن قاسم حسین
کشیش باردلیان، شامل رسام، وکیل مجید حمید و حسن قاسم حسین
شماری از رهبران سازمانها و احزاب و شخصیتهای عراق طی مصاحبه‌های جداگانه‌یی جنایت وحشیانه نیروهای نوری مالکی به دستور خامنه‌ای را محکوم کردند و خواستار مجازات آمران و عاملان این جنایت شدند.

کشیش باردلیان دبیرکل جنبش دموکرات مسیحی عراق در مصاحبه خود گفت: من این تهاجم جنایتکارانه به اشرف را محکوم کرده و تسلیتهای گرم خودم را به این مناسبت به تمامی ساکنان اشرف تقدیم می‌کنم. این عمل وحشیانه صرفاً یک تهاجم عادی به‌حساب نمی‌آید بلکه فاجعه‌ای است که مطلقاً رنگی از قانون و انسانیت در آن وجود ندارد. من از سازمان ملل‌متحد خواستار تحقیق فوری در این زمینه هستم. هم‌چنین خواستار رسیدگی به مجروحان و پایان‌دادن به محاصره کمپ اشرف هستیم.

شامل رسام رئیس تحریریه نشریه آزادی و رئیس سازمان حمایت از مهاجرین و کوچ داده شدگان از استان موصل عراق طی مصاحبه‌ای تهاجم به اشرف به‌عنوان یک منطقه غیرنظامی را یک جنایت علیه بشریت توصیف و تأکید نمود که علت اصلی این جنایات چیزی جز رشد اعتراضات و مقاومت و مخالفتها در داخل ایران و هم‌چنین گسترش نارضایتی‌ها در عراق نیست.

وکیل مجید حمید رئیس انجمن حقوقدانان شمال عراق طی مصاحبه‌ای جنایات نیروهای نوری مالکی در اشرف را اقدامی غیرانسانی دانست و آن را به‌شدت محکوم نمود. وی گفت: مجاهدین یک نیروی مقاومت هستند و رژیم ایران نمی‌تواند آنها را در کنار مرزهای خودش ببیند به‌ویژه وقتی گسترش قیامهای داخل را می‌بیند که علیه رژیم برخاسته‌اند. بنابراین به‌هر ترتیب شده می‌خواهد توسط نیروهای مالکی آنها را از قرارگاه اشرف اخراج نماید. ما اقدامات جنایتکارانه این نیروها را محکوم می‌کنیم.

حسن قاسم حسین روزنامه‌نگار عراقی از استان نینوا نیز طی مصاحبه‌یی جنایت علیه بشریت در اشرف را محکوم کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9d44b45e-70eb-415b-8811-64ce360ccb61"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات