728 x 90

سوريه ,

مردم خشمگین دمشق خبرنگار مزدور شبکه العالم را گوشمالی دادند

-

تظاهرات ضدحکومتی در سوریه
تظاهرات ضدحکومتی در سوریه
در واکنش به دروغپردازیها و وارونه جلوه دادن قیام مردم سوریه علیه دیکتاتوری این کشور توسط رسانه‌های رژیم آخوندی، مردم خشمگین دمشق به خبرنگار مزدور شبکه عربی زبان العالم رژیم تهاجم برده و وی را گوشمالی دادند. تابناک متعلق به پاسدار رضایی با سوزوگداز در ۱۸ فروردین نوشت: «تیم خبری شبکه العالم، در حال پوشش وقایع در دمشق بود که یک خودرو ون... راه را به روی خودرو حامل آنها بست و دو تن از ون پیاده شده و اقدام به فحاشی به شبکه العالم و پرسنل آن کردند و در کشمکشی که با تیم خبری العالم داشتند، فیلمبردار این شبکه را مورد ضرب‌وشتم قرار دادند.
این رسانه حکومتی با اذعان به این‌که خبرنگار مزدور رژیم کشتار مردم سوریه توسط دیکتاتوری اسد را به خود مردم نسبت می‌داد، افزود: «... شبکه العالم... تصاویری از تک تیراندازها را پخش کرد که نیروهای امنیتی و غیرنظامیان سوری را هدف قرار می‌دادند. نیروهای امنیتی سوریه فوراً به پیگیری ون و افراد حمله کننده به تیم خبری العالم پرداختند و تعقیب آنان هم‌چنان در جریان است و موضوع در دست پیگیری است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/db05510f-1c29-4049-8bc3-14e060c03bdc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات