728 x 90

شقه دروني رژيم,فقر و فساد,

اعتراف کارگزاران رژیم به وضعیت فاجعه‌بار وزارت نیرو در کابینه پاسدار احمدی‌نژاد

-

مجید نامجو - وزیر نیرو
مجید نامجو - وزیر نیرو
روزنامه حکومتی مردمسالاری در مطلبی تحت عنوان ”رأی میلیمتری مجلس به وزیر نیرو“ نوشت:
کمتر کسی باور می‌کرد، استیضاح وزیر نیرو در مجلس رأی بیاورد و او از وزارت خلع شود، اما از سوی دیگر هیچ کس هم تصور نمی‌کرد او با یک رأی میلیمتری بر مسند خود باقی بماند. ماندن وزیر نیرو با نامه ۱۵۰ نماینده در حمایت از او قطعی بود تاآن‌جا که حتی رئیس‌جمهوری هم وقت چندانی به دفاع از وزیر خود اختصاص نداد، اما گویا نباید چندان به امضاهای نمایندگان در پای کاغذهایی که در مجلس جمع‌آوری می‌شود دل بست و ۱۰۱ نماینده به او رأی منفی دادند

سعدا... نصیری قیداری از اعضای مجلس ارتجاع گفت، از حدود ۲۰۰۰ شرکتی که وزارت نیرو به آنها بدهکار است، یکی از این شرکتها، شرکت ایران ترانسفو است این شرکت ۴هزارو ۲۰۰ کارگر و کارمند و ۱۵هزار نیروی کار غیرمستقیم دارد، اما متأسفانه وزارت نیرو به این شرکت با این حجم نیروی کار حدود ۳۰۰میلیارد تومان بدهکار است.

یوسف نجفی از دیگر اعضای مجلس گفت: وزیر نیرو دچار ضعف مدیریت است و نیروهای وی وفادار به وظایف خود نیستند.

مهرداد لاهوتی عضو مجلس ارتجاع از لنگرود نیز گفت: در تأمین آب آشامیدنی شهرها تقریباً به هدف برنامه با توجه به برنامه‌های انجام شده، نزدیک هستیم، اما تنها نگرانی هدر رفت آب است که حدود ۳۰ درصد از آب تولید شده به راحتی هدر می‌رود و متأسفانه وزارت نیرو نسبت به این امر مهم بی‌تفاوت است.

پروژه‌ای در یک شهرستان ۵۰میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و سالیانه حداکثر یک میلیارد تومان برای آن منظورمی‌گردد، یعنی زمان اتمام پروژه اگر برآورد اعتباری آن تغییر نکند، ۵۰سال دیگر خواهد بود.

پاسدار لمپن هزارتیر، احمدی‌نژاد در دفاع از وزیر خود گفت: حیفتان نمی‌آید، آقای نامجو، پسری مؤمن، دلسوز و پاک استیضاح شود؟ ان شاءا... لطف کنید، آقای نامجو در دولت حضور داشته باشند و خدماتشان را ادامه دهند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2b42f4a2-738c-4f4c-8968-181a02fc2141"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات