728 x 90

قيام تا پيروزي - فراخوان خروش بهمن 89,

کامیون‌داران اصفهان از روز ۱۰ اسفند اعتصاب سراسری خود را آغاز می‌کنند

-

تجمع اعتراضی کامیون‌داران - آرشیو
تجمع اعتراضی کامیون‌داران - آرشیو
کامیونداران اصفهان طی اطلاعیه‌ای از شرکت خود در پاسخ به فراخوان به اعتصاب سراسری خبر دادند. متن کامل این اطلاعیه به قرار زیر است:
به‌نام خداوند درهم‌کوبنده ستمگران
با استعانت از ذات مقدس پروردگار و با توجه به خیزش و جنبش اخیر ملت بیدار ایران و به تأسی از جوانان برومند این سرزمین، ما قشر کامیونداران نیز خود را همراه و هم‌سوی آنان قرار می‌دهیم تا با حمایت از این دلیرمردان (استادان، دانشجویان، دانشمندان، معلمان، کارگران، کارمندان، کسبه و… ) بتوانیم سهم کوچکی در راه آزادی وطن عزیزمان داشته باشیم، هم‌چنین با توجه به این‌که رژیم سفاک و دیکتاتور، همیشه سعی نموده است بیشترین ظلم را به قشر حمل‌ونقل کشور داشته باشد (همانند بالابردن هزینه سوخت و سایر هزینه‌های جنبی به‌صورت سرسام‌آور و غیرمعقول و هم‌چنین تخریب نمودن شخصیت رانندگان محترم توسط سردمداران) و جهت رهایی کشور از قید و بند کلیه نیرنگهای شیطانی و همکاری با دلیرمردان و شیرزنان کشور عزیزمان، ما نیز از تاریخ 89/12/10 اعتصاب سراسری خود را آغاز می‌نماییم و تحت هیچ شرایطی بارگیری و حمل‌ونقل نخواهیم نمود تا به خواسته‌های خود که در رأس آنها آزادی کشور از قید و بند دیکتاتوری است برسیم.
قابل‌توجه رانندگان و کامیون‌داران محترم: تحت هیچ عنوان خللی در عزم خویش ایجاد نکنید و استوار و مردانه از جوانان این کشور حمایت نمایید، در صورتی که مزدوران رژیم به‌صورت بسیار اندک عهدشکنی و اقدام به تردد کامیونهای خود کنند، در حکومت آزاد فردای ایران عزیز جایی نخواهند داشت و محاکمه خواهند شد. کامیونداران محترمی که اقساط بانکی دارند، در صورت ایستادگی و مقاومت این قشر عظیم، هیچ مقامی نمی‌تواند خدشه‌ای به آنان وارد کند. لذا وحدت خود را حفظ نموده و هیچ‌گونه تردیدی نداشته باشید.
اندکی صبر، سحر نزدیک است…
زنده باد ملت غیور ایران
پاینده باد کشور
به امید آزادی ایران و ایرانی

از عزیزانی که این اطلاعیه را دریافت نموده‌اند درخواست می‌شود با تکثیر از آن و یا با اطلاع‌رسانی به دیگر زحمتکشان، ایرانیان را در رسیدن به اهداف آزادی‌طلبانه یاری نمایید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f138789b-5c9d-4a07-97bb-51d6e5391109"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات