728 x 90

فقر و فساد,

عسگر اولادی به چپاول و ثروت‌اندوزیهایش اذعان کرد

-

اسدالله عسگراولادی
اسدالله عسگراولادی
اسدالله عسگر اولادی از چپاولگران وابسته به باند ولی‌فقیه ارتجاع، اعتراف کرد که جزء پنج شش نفر از ثروتمندترین افراد رژیم است.

اسدالله عسگر اولادی برادر حبیب‌الله عسگراولادی از گردانندگان باند فاشیستی موتلفه که تمام صادرات و واردات ایران را در تیول خود دارد، در پاسخ به این سؤال که آیا ثروتمندترین نفر بخش خصوصی ایران است گفت: من هم این را شنیده‌ام اما به جرأت می‌توانم بگویم که از من 5 یا 6نفر ثروتمندتر هم در حال حاضر وجود دارند که با احتساب آنان دیگر نمی‌توان گفت که من ثروتمندترین فرد اتاق بازرگانی هستم.

عسکراولادی افزود: «… از آن‌جاییکه من هیچ‌گونه بدهی به نظام بانکی ندارم و تمامی حسابهایم مشخص است چنین شایعاتی شکل می‌گیرد.

خاطرنشان می‌شود سایت تابناک در اردیبهشت ماه گذشته اسامی 30میلیادر وابسته به دیکتاتوری آخوندی را منتشر کرد که عسگر اولادی جزء ده نفر اول بود.

این رسانه حکومتی در مورد بخشی از ثروت باد‌آورده‌ این مهره باند ولی‌فقیه نوشت:
او از اعضای به‌نام مؤتلفه و رئیس اتاق مشترک ایران و چین، و دارنده شرکت بزرگ «حساس» است که در عرصه صادرات خشکبار و به‌خصوص پسته ایران در سطح جهان صاحب‌نام است. چند هفته قبل هم گفته شد دو بانک چینی را خریده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cc848db6-b1ff-478a-a2e5-0602903876cd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات