728 x 90

صدور تروريزم رژيم در جهان ,

یاوه‌گویی روزنامه حکومتی کیهان درباره تظاهرات مردم کشورهای منطقه

-

روزنامه حکومتی کیهان
روزنامه حکومتی کیهان
روزنامه حکومتی کیهان در یادداشت سیاسی خود تحت عنوان ”قاهره… دو قدم مانده به قدس“ به یاوه‌گویی درباره تظاهرات مردم کشورهای منطقه پرداخت و نوشت:
این‌که اسلامگرایانی نظیر اخوان المسلمین، همین امروز بتوانند به حاکمیت برسند و حکومت اسلامی در مصر تشکیل شود یا نه، با همه اهمیت، مسأله ثانوی است. می‌توان آینده‌ای را برای اسراییل پیش‌بینی کرد و آن این‌که رژیم اشغالگر قدس، بدون جنگ و معارضه مستقیم از بین خواهد رفت یعنی «مرگ شیرین و خاموش» - از نوع گاز گرفتگی! - در انتظار رژیم صهیونیستی است.

کیهان آخوندی در ادامه به رویای گسترش بنیادگرایی آخوندی اعتراف کرد و نوشت: تحولات مصر جدید به هر فرجامی به‌انجامد، انقلاب اسلامی ایران قله انتفاضه اسلامی است… انتفاضه فلسطین و لبنان و مصر و اردن و یمن بر همین مبنا و در مسیر هر چه رهاتر شدن و دورتر شدن از بلوک غرب حرکت می‌کند… . . شکستن محاصره غزه و گشایش بیشتر برای حکومت حماس… … … این حقیقت را که مهدی عاکف دبیرکل پیشین اخوان المسلمین پس از جنگ 33روزه گفت «الگوی مبارزاتی ما حزب‌الله لبنان و سیدحسن نصرالله است»، چگونه می‌توان کتمان کرد؟
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e617bec2-6466-4057-97c6-ca704d838cd5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات