728 x 90

حمله به اشرف,شهيدان قيام,

۲تن دیگر از شیوخ عشایر عراق اعدام ۲مجاهد قهرمان را محکوم کردند

-

مجاهدان قهرمان جعفر کاظمی و محمدعلی حاج‌آقایی
مجاهدان قهرمان جعفر کاظمی و محمدعلی حاج‌آقایی
2تن دیگر از شیوخ عشایر عراق طی مصاحبه‌هایی اعدام 2مجاهد قهرمان جعفر کاظمی و محمدعلی حاج‌آقایی توسط دژخیمان رژیم آخوندی را محکوم کردند.

شیخ عبدالحلیم عبدالکریم شیخ قبیله بیاتی عراق:
از طرف خودم و از طرف قبیله بیات این عمل جنایتکارانه علیه مجاهدین را در ایران محکوم می‌کنیم. این، اقدامی زبونانه علیه افرادی بیگناه است که برای آزادی کشورشان جهاد می‌کنند. ما هر اقدام بزدلانه علیه مجاهدین را محکوم می‌کنیم. مجاهدین واقعی در خاورمیانه همین مجاهدین خلق هستند. از طرف قبیله بیات و شیوخ آن، اقدام جنایتکارانه شلیک به‌سوی مجاهدین در شهر اشرف را محکوم می‌کنیم.

شیخ احمد عزیز البیاتی از اعضای مجلس شیوخ عشایر صلاح‌الدین عراق:
از طرف شیوخ و شخصیتهای صلاح‌الدین اعدام اعضای بیگناه سازمان مجاهدین خلق یعنی مجاهد جعفر کاظمی و مجاهد محمدعلی حاج‌آقایی به دست رژیم ایران را به‌شدت محکوم می‌کنیم. هم‌چنین با شدت تمام حضور مزدوران رژیم ایران در مقابل اشرف را محکوم می‌کنیم و یکبار دیگر اعتراضمان را در رابطه با شلیک گلوله توسط نیروهای عراقی به سمت مجاهدین اشرفی را که در حال تظاهرات مسالمت‌آمیز بودند اعلام می‌داریم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d5f403ef-6096-4af4-8e7b-c6333cf59b23"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات