728 x 90

اشرف - حمايت بين المللي,توطئه خانواده عليه اشرف,حم

واکنش حقیرانه داموک شمری در مقابل حکم دادگاه اسپانیا

-

دادگاه اسپانيا
دادگاه اسپانيا
داموک شمری در یک واکنش حقیرانه در مقابل حکم دادگاه اسپانیا در روزنامه حکومتی الصباح چاپ بغداد، مدعی شد 24شکایت علیه مجاهدان اشرف به دستش رسیده است. در این پرونده‌سازی مسخره و آخوند فرموده، شمری هم‌چنین ادعا کرد، یکی از «اعضای خلق»! منظور اعضای لاحق وزارت اطلاعات، به شمری گفته است مجاهدان اشرف او را شکنجه کرده‌اند.

شمری به الصباح گفت: «تعداد شکایاتی که شهروندان علیه رهبران این قرارگاه تقدیم کرده‌اند به 24 عدد می‌رسد». وی سپس مقولات قمر درعقرب این شکایتها را در روزنامه حکومتی الصباح برشمرده و افزود: «مهمترین این شکایات، دست داشتن آنها در اعمال تروریستی و تصاحب مساحت زیادی از زمینهای کشاورزی و اجرای عملیاتی تروریستی و از بین بردن رهبران ملی بوده است»! در همین ردیف، «صدور کارتهای هویت القاعده نیز به «سازمان خلق» نسبت داده شده»!

از سوی دیگر، ارگان سپاه پاسداران، امروز سوم بهمن89، با انتشارخبری، ضمن تایید نقش ارتش عراق در تعرضهای جنایتکارانه به اشرف، نوشت:
«به تازگی نیروهای پلیس و ارتش عراق در اقدامی هماهنگ به نیروهای منافقین یورش برده و آنها را از باب الاسد تا بیمارستان اشرف عقب راندند».

ارگان سپاه پاسداران رژیم ولایت‌فقیه افزود: در این حمله، ارتش عراق، منافقین را به‌وسیله باتوم مورد ضرب‌وشتم قرار داد و شماری را زخمی کردند. ارگان سپاه پاسداران در ادامه همین خبر خود، نوشت: «دولت عراق به دلایل امنیتی و تشدید محاصره منافقین اقدام به اخلال در شبکه تلفن آسیاتل (سیستم ارتباطی منافقین) نزدیکی این مقر نموده و سعی دارد سرویس اینترنت داخل پادگان اشرف را نیز برای جلوگیری از ارتباط منافقین با منابع خود قطع کند».

لازم به ذکراست که ده روز پیش کمیته بین‌المللی حقوقدانان در دفاع از اشرف، طی نامه‌یی در تاریخ 22 دیماه 1389 به اد ملکرت نماینده ویژه دبیرکل ملل ‌متحد و رئیس یونامی در عراق، سفیر آمریکا و فرمانده نیروهای آمریکایی و هم‌چنین به رئیس پارلمان و دیگرمقامات عراقی نوشت: کمیته سرکوب اشرف از پلیس دیالی و نیروهای نظامی خواسته است اهالی روستاهای اطراف اشرف را تحت فشار قرار دهند تا از ساکنان اشرف شکایت کنند و مدعی شوند بخشهایی از زمینهای اشرف ملک آنها بوده است و از سوی مجاهدین به‌زور تصرف شده است. از جمله از طرف پلیس دیالی به فرماندهی سرلشکرشمری به سرهنگ مزدور عدنان دنیار وابسته به سپاه 9 بدر، ماموریت داده شده است تا به افسران پلیس دستور بدهد به اهالی روستاهای اطراف اشرف، از جمله شیخ شنیف (غرب اشرف)، خان غرفه (شمال اشرف)، مرفوع صغیر (شرق اشرف)، مرفوع کبیر (شرق اشرف)، ابوسعید (شمال اشرف) مراجعه کنند و با ترساندن اهالی آنها را به شکایت علیه ساکنان اشرف وادارسازند»

در نامه کمیته بین‌المللی حقوقدانان در دفاع از اشرف هم‌چنین آمده است: « آخوندجبارمعموری، مأمور شناخته شده رژیم ایران در استان دیالی، که از سرکردگان تعرض به اشرف است، به شماری ازاهالی منطقه «سلام» در حوالی اشرف مراجعه کرده و به آنان گفته است اگر به‌خاطر ”تصرف زمینهایشان ”توسط اشرف شکایت کنند، به آنان کمک مالی و زمین داده خواهدشد.

این کارزار خبیثانه که از ابتدای تحویل گرفتن حفاظت اشرف از سوی نیروهای عراقی شروع شده در ماههای اخیر، به دستور رژیم ایران ابعاد بیشتری به خود گرفته است. روزنامه حکومتی ایران روز 3ژانویه 2010 به‌نقل از عدی خدران فرماندارشهرخالص، مزدور شناخته شده رژیم آخوندها نوشت: «تعدادی ازشهروندان عراقی شکایتهایی را علیه منافقین در دادگاههای محلی شهرستان خالص طرح کرده‌اندکه براساس آن خواهان پرداخت خسارتهای ناشی از اشغال1500هکتاراززمینهای کشاورزی خود توسط مجاهدین در طی چندسال اخیرشده‌اند». .

از این پیشتر کمیته بین‌المللی حقوقدانان در دفاع از اشرف در تاریخ 29شهریور 1389 طی اخطاریه‌ایی خطاب به عدی خدران فرماندار خالص و شمار دیگری از مزدوران شناخته شده آخوندها، شامل صادق الحسینی، آخوند جبار معموری و علی الزهیری نوشت: ما از سوی کمیته بین‌المللی حقوقدانان در دفاع از اشرف که دربرگیرنده 8500 حقوقدان در اروپا و نسبت به اقدامات شما علیه جان 3400تن ساکنان اشرف، اخطار می‌کنیم که اقدامات شما علیه اشرف که در ارتباط مستقیم با سفارت رژیم ایران، وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس انجام می‌گیرد یک زمینه‌سازی آشکار برای تعرضهای و اقدامات جنایتکارانه علیه ساکنان اشرف به‌عنوان افراد تحت حفاظت کنوانسیون چهارم ژنو است و از سوی مراجع بین‌المللی به‌عنوان جنایت علیه بشریت قابل پیگرد است. دادگاه ملی اسپانیا، مقامات عراقی را به‌خاطر کشتار ساکنان اشرف در 28 و 29 ژوییه 2009 و نقض کنوانسیون چهارم ژنو تحت تعقیب قرار داده و این پرونده قابل تعمیم به همه کسانی است که به نقض حقوق ساکنان اشرف، ادامه می‌دهند.

کمیته بین‌المللی حقوقدانان در دفاع از اشرف در اخطاریه‌ای خطاب به عدی خدران فرماندار خالص و دیگر مزدوران رژیم ایران به آنان اعلام می‌کند: علاوه بر جرایم فوق‌الذکر دلایل زیادی وجود دارد که شما در ارتکاب جنایت علیه بشریت در اشرف در28 و 29 ژوییه 2009 شرکت داشته‌اید که پرونده آنها نزد کمیته بین‌المللی حقوقدانان موجود است، از جمله برخی از اتهامات عدی خدران، عبارتند از: فرماندهی جوخه‌های مرگ و آدمکشان شبه‌نظامی وابسته به نیروی تروریستی قدس درخالص، دست داشتن در انفجارات، گردآوری و انتقال مزدوران سرویسهای ایرانی برای جنگ روانی به‌ویژه علیه بیماران اشرف، مشارکت فعال در نمایشگاه خالص و نسبت دادن اتهام کشتار 25هزارتن از عراقیان به ساکنان اشرف، به‌منظور زمینه‌سازی اقدامات سرکوبگرانه علیه افراد حفاظت‌شده تحت کنوانسیون چهارم ژنو.

کمیته بین‌المللی حقوقدانان در اخطاریه خود خطاب به عدی خدران و یکایک مزدوران یادشده تأکید کرده است: با توجه به نکات فوق برای تکمیل پرونده‌های تنظیم شده به‌منظور ارجاع به دادگاه اسپانیا و دیگر محاکم بین‌المللی از شما می‌خواهیم جداگانه به سوالات مطرح شده از سوی این کمیته پیرامون جزئیات روابط خود با نیروی تروریستی قدس، وزارت اطلاعات و سفارت رژیم ایران در عراق، میزان پولی که ماهانه و یا به‌صورت نوبه‌ای درارتباط با اقدامات جنایی علیه کمپ اشرف، دریافت می‌کنید و هم‌چنین اطلاعات مربوط به همکاریهای خود با جوخه‌های مرگ وابسته به نیروی قدس ایران علیه مردم بیگناه عراق و قتل و شکنجه عراقیانی که با رژیم ایران مخالفت کرده‌اند و موارد دست داشتن در انفجارهای منجر به قتل مردم بیگناه را پیشاپیش پاسخ گفته و برای کمیته بین‌المللی حقوقدانان جهت ارسال به دادگاه بین‌المللی دراسرع وقت بفرستید. شما هم‌چنین باید هرگونه تغییر آدرس خود را در هر شرایطی به کمیته بین‌المللی حقوقدانان اطلاع دهیدتا دسترسی دادگاه و پلیس بین‌المللی به شما امکان پذیر باشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3e96e783-dcfc-403d-8c41-13e146925890"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات