728 x 90

-

نمایش سوزاندن عکسهای خمینی و خامنه‌ای در ماهشهر!

-

آتش زدن عکس خامنه‌ای - آرشیو
آتش زدن عکس خامنه‌ای - آرشیو
گزارش ویژه از ماهشهر: در ناحیه سپاه دریایی این شهر یک مراسم نمایشی به‌مناسبت بزرگداشت سالروز ۹دی (ضدتظاهرات رژیم بعد از عاشورا در سال ۸۸) برگزار شد. در این نمایش عده‌یی در نقش "محارب" با عده‌یی در نقش نیروهای مردمی" یک نمایش مضحک برگزار کردند. شروع این مراسم که صبح زود و همراه با صبحگاه برگزار شد با صحنه‌های مسخره به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسراییل همراه بود.
جالب‌ترین صحنه این نمایش زمانی بود که عده‌یی که در نقش "محارب" بازی می‌کردند، با سوت و کف پرچم عقرب‌نشان رژیم و تصاویر بزرگ خمینی و خامنه‌ای را آتش زدند و مثلاًًًًًًً اغتشاش ایجاد کردند.
پس از آن نوبت عده‌یی که در نقش "نیروهای مردمی" بازی می‌کردند بود که برای خاموش کردن عکس خامنه‌ای و خمینی و پرچم، با کپسولهای آتش‌نشانی وارد صحنه شدند که آتش را خاموش کنند.
اما جالب این بود که چون کپسولها را از قبل چک نکرده بودند، هرچه ضامن را می‌کشیدند و تلمبه می‌زدند پودر و ماده اطفای حریق خارج نمی‌شد!
به این ترتیب در این نمایش که قرار بود، نیروهای قیام، به‌عنوان «اغتشاشگر» مورد تمسخر قرار گیرند، عکس‌های بزرگ خامنه‌ای و خمینی، جلوی چشم تماشگران و نیروهای رژیم به‌طور کامل در آتش سوخت!
به‌دنبال آن، صحنه نمایشی به یک صحنه درگیری واقعی و فیزیکی بین دو طرف نمایش یعنی "نیروهای مردمی" و "محاربین" تبدیل شد. زیرا نیروهایی که در نقش محاربین بازی می‌کردند و عکسها را به آتش کشیده بودند، به نیروهای به اصطلاح مردمی اعتراض می‌کردند که چرا وظیفه خودشان را به درستی انجام ندادند و مانع آتش‌سوزی نشدند و عکس‌ها کامل از بین رفت!

این صحنه به قدری مهیج بود که فرمانده سپاه (مزدوری به نام طاهری) با دیدن این صحنه برآشفت و بخش روابط عمومی و عقیدتی را برای اجرای چنین صحنه‌ای توبیخ کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0bc1ec52-3e69-4db0-b2f8-627301a4647b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات