برای مهار گسستگی بزرگ جناح غالب رژیم، آخوندهای نزدیک به خامنهای یک توافقنامه تحت عنوان منشور اصولگرایی منتشر کردند.
این منشور توسط شیخ محمد یزدی و آخوند مهدوی کنی رؤسای دو باند آخوندهای حکومتی به نام جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز تهران منتشر شد.
آخوندهای نامبرده انگیزه انتشار این منشور را نیاز به وحدت و مخاطرات موجود بر سر راه آرمانهای امام راحل اعلام کردهاند.
در منشور مزبور با اشاره به بحران مهلک دامنگیر رژیم گفته شده: «امروزه از یکسو دشمن و ایادی استکبار، عداوت خود را آشکار کردهاند… از دیگرسو فریبخوردگان داخلی، … هویت، افتخارات، تاریخ پربرکت انقلاب و آرمانهای امام را با هیاهو و هلهله اجانب، سودا کردهاند».
ماده اصلی منشور اصولگرایی دو باند آخوندهای حکومتی که تمام این منشور بهخاطر آن تدوین شده فصلالخطاب دانستن نظر خامنهای است که برای مقابله با طلسمشکستگی ولایتفقیه روی آن تأکید شده است.
این منشور توسط شیخ محمد یزدی و آخوند مهدوی کنی رؤسای دو باند آخوندهای حکومتی به نام جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز تهران منتشر شد.
آخوندهای نامبرده انگیزه انتشار این منشور را نیاز به وحدت و مخاطرات موجود بر سر راه آرمانهای امام راحل اعلام کردهاند.
در منشور مزبور با اشاره به بحران مهلک دامنگیر رژیم گفته شده: «امروزه از یکسو دشمن و ایادی استکبار، عداوت خود را آشکار کردهاند… از دیگرسو فریبخوردگان داخلی، … هویت، افتخارات، تاریخ پربرکت انقلاب و آرمانهای امام را با هیاهو و هلهله اجانب، سودا کردهاند».
ماده اصلی منشور اصولگرایی دو باند آخوندهای حکومتی که تمام این منشور بهخاطر آن تدوین شده فصلالخطاب دانستن نظر خامنهای است که برای مقابله با طلسمشکستگی ولایتفقیه روی آن تأکید شده است.