728 x 90

حمله به اشرف,اشرف - حمايت بين المللي,

گزارش رادیو سوئد از تظاهرات ایرانیان و مصاحبه با پرویز خزایی نماینده شورای ملی مقاومت

-

تظاهرات ایرانیان در استکهلم در دفاع از ساکنان اشرف
تظاهرات ایرانیان در استکهلم در دفاع از ساکنان اشرف
رادیو پژاواک روز شنبه گزارشی از تظاهرات ایرانیان در استکهلم را پخش کرد: روز شنبه تظاهراتی از سوی هواداران سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت ایران در برابر سفارت عراق د راستکهلم برگزار شد. هدف از این تظاهرات، اعتراض به حمله به قرارگاه اشرف در عراق اعلام شده است. در حمله به قرارگاه اشرف، محل اسکان و اقامت اعضای سازمان مجاهدین در عراق در روز جمعه، ۱۷۵نفر از جمله ۸۳تن از زنان عضو سازمان به سختی مجروح شدند. سازمان مجاهدین خلق ایران در بیانیه‌ای، عوامل جمهوری اسلامی در عراق را عامل این حمله معرفی کرده‌ است.
در این رابطه گفتگویی داریم با پرویز خزایی، سخنگوی شورای ملی مقاومت ایران در اسکاندیناوی که کامل آن را می‌توانید در اینجا بشنوید (در این قسمت رادیو سوئد، گفتگو با پرویز خزایی را به‌طور کامل پخش نمود).
پرویز خزایی سخنگوی شورای ملی مقاومت ایران در اسکاندیناوی است.
اضافه کنیم که دادگاهی در اسپانیا، با برسی پرونده‌ حمله‌ سال گذشته‌ نیروهای نظامی عراق به قرارگاه اشرف در آن کشور موافقت کرده و در این رابطه عوامل انجام آن و از جمله فرمانده‌ نظامی گروه حمله‌کننده را برای بازجویی فراخوانده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d4f25644-41d8-4163-b7e5-2e3e712a6cf0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات