728 x 90

حمله به اشرف,

کمیته سوئیسی برای دفاع از اشرف حمله به مجاهدین ساکن اشرف را محکوم کرد

-

حمله وحوش تحت امر ولی‌فقیه به ساکنان بی‌دفاع اشرف
حمله وحوش تحت امر ولی‌فقیه به ساکنان بی‌دفاع اشرف
کمیته سوئیسی برای دفاع از اشرف به ریاست نیل دوداردل با صدور بیانیه مطبوعاتی حمله مزدوران رژیم ایران با پشتیبانی نیروهای سرکوب دولت عراق به ساکنان اشرف را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: نیروهای وزارت اطلاعات رژیم ایران، با سنگ و کوکتل‌مولوتف به سمت ساکنان اشرف حمله بردند و ۱۷۶نفر را زخمی کردند، که ۹۱تن از زخمی‌ها زن هستند.
کمپ اشرف هم‌چنان در محاصره است، ممانعت از ورود نیازهای اولیه و مراقبتهای پزشکی در مورد بیمارانی که از بیماریهای سخت رنج می‌برند و اذیت و آزارهای روانی توسط ۱۸۰بلندگو در اطراف کمپ با تهدید و سروصدای گیج‌کننده روز و شب ادامه دارد.
دستگیری مخالفان سیاسی در ایران افزایش پیدا کرده و به‌رغم موجی از محکومیتهای بین‌المللی، مخالفان به زندانهای طولانی و به‌طور خاص هواداران مجاهدین خلق و وابستگان ساکنان کمپ اشرف به اعدام محکوم می‌شوند.
ما دبیرکل ملل متحد، شورای امنیت و ایالت متحده آمریکا را به فوریت فرامی‌خوانیم تا از خشونتهای سازمانیافته توسط رژیم ایران با پشتیبانی کامل دولت عراق، فوراً جلوگیری شود و برای معالجه زخمی‌ها و لغو کامل محاصره اشرف اقدام کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/70a896d1-f6f9-4acb-9974-a78af636d286"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات