ساعت ۲۱ پنجشنبهشب یکی از منابع پروپان گاز مجتمع پتروشیمی خارک به دلایل نامعلومی منفجر شد. خدا را شکر که این حادثه خسارت جانی به همراه نداشت و باز هم باید خدا را شکر کرد که این بار منبع رآکتور اتمی بوشهر منفجر نشد!
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مجید محمودی، بخشدار خارک گفت: ساعت ۲۱ پنجشنبهشب یکی از منابع پروپان گاز مجتمع پتروشیمی خارک به دلایل نامعلومی منفجر شد که خوشبختانه این حادثه خسارت جانی به همراه نداشت.
مجید محمودی اظهار داشت: بعد از انفجار این مخزن ستاد بحران سریعاً کلیه اقدامات لازم را در مدت کوتاهی انجام داد و هماکنون شرایط تحت کنترل و عادی است.
محمودی تصریح کرد: علت این انفجار در حال بررسی است و خوشبختانه خسارات جانی دربرنداشته و فقط یکی از پرسنل این پتروشیمی که مصدوم گردیده بود، به بیمارستان منتقل شد.
لازم به یادآوری است آخرین بار که در مجتمع پتروشیمی خارک (سوم مرداد)، انفجار روی داد، ۴نفر از کارگران نگونبخت کشته و تعدادی هم مجروح شدند.
کشتکار، مدیرکل ستاد بحران استان بوشهر در گفتگو با ایسنا گفت: بر اثر وقوع این حادثه 3تن کشته و یک تن مفقود شدند که متاسفانه جسد فرد مفقود نیز در ساعت ۶صبح امروز توسط امدادگران کشف شد.
وی خاطرنشان کرد: علت وقوع انفجاری که در مجتمع پتروشیمی در ساعت ۱۸:۳۰ روز شنبه بهوقوع پیوست، نشت گاز از برج «ال.پی.جی» بوده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مجید محمودی، بخشدار خارک گفت: ساعت ۲۱ پنجشنبهشب یکی از منابع پروپان گاز مجتمع پتروشیمی خارک به دلایل نامعلومی منفجر شد که خوشبختانه این حادثه خسارت جانی به همراه نداشت.
مجید محمودی اظهار داشت: بعد از انفجار این مخزن ستاد بحران سریعاً کلیه اقدامات لازم را در مدت کوتاهی انجام داد و هماکنون شرایط تحت کنترل و عادی است.
محمودی تصریح کرد: علت این انفجار در حال بررسی است و خوشبختانه خسارات جانی دربرنداشته و فقط یکی از پرسنل این پتروشیمی که مصدوم گردیده بود، به بیمارستان منتقل شد.
لازم به یادآوری است آخرین بار که در مجتمع پتروشیمی خارک (سوم مرداد)، انفجار روی داد، ۴نفر از کارگران نگونبخت کشته و تعدادی هم مجروح شدند.
کشتکار، مدیرکل ستاد بحران استان بوشهر در گفتگو با ایسنا گفت: بر اثر وقوع این حادثه 3تن کشته و یک تن مفقود شدند که متاسفانه جسد فرد مفقود نیز در ساعت ۶صبح امروز توسط امدادگران کشف شد.
وی خاطرنشان کرد: علت وقوع انفجاری که در مجتمع پتروشیمی در ساعت ۱۸:۳۰ روز شنبه بهوقوع پیوست، نشت گاز از برج «ال.پی.جی» بوده است.