728 x 90

حمله به اشرف,

فلاکت و خبر سازی دیکتاتوری آخوندی در پی شکست نمایش حقیر و جنایتکارانه مزدوران

-

آماده سازی خودرو مزدوران برای پخش مستقیم وقایع اشرف
آماده سازی خودرو مزدوران برای پخش مستقیم وقایع اشرف
رژیم آخوندی، که قبل از برگزاری نمایش حقیر و جنایتکارانه مزدوران اعزامی و اجیر شده‌اش در هفدهم دی در مقابل اشرف پایدار، برای خبرسازیهای آخوندی بسیج شده و از بامداد روز جمعه، با نصب چندین دستگاه اس.ان.جی در جنوب اشرف، کلیه شبکه‌ها و شعبات تلویزیونی عرب زبان رژیم به‌ویژه شبکه اصلی العالم و هم‌چنین پرس.تی.وی انگلیسی رژیم را بر روی پخش مستقیم کوک کرده بود، به‌رغم دعاوی رسوایش مبنی بر عراقی قلمداد کردن مزدوران و دادن پرچمهای عراق به دست آنها، در شبکه‌های تلویزیونی و خبرگزاریها و رسانه‌های حکومتی و سایتهای زنجیره‌یی اطلاعات آخوندی، نشان داد که مسؤلیت نمایش سخیف و اقدامات جنایتکارانه تماماً برعهده رژیم ولایت‌فقیه و کار بیت‌العنکبوت خامنه‌ایست که افسار رادیو-تلویزیون و رسانه‌های حکومتی را در دست دارد.

علاوه بر العالم شبکه عرب زبان اصلی تلویزیون رژیم و شعبات گوناگون آن، تلویزیون جام جم آخوندی، تلویزیون سحر آخوندی، تلویزیون شبکه خبر رژیم، واحد مرکزی خبر آخوندی، خبرگزاری مهر آخوندی، خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران، جوان آنلاین ارگان سپاه جهل و جنایت، خبرگزاری رسمی رژیم- ایرنا و دیگر رسانه‌های حکومتی تلاش کردند با گزارشهای سراپا دروغ و پوشالی به نیروهای هراسان و مزدوران جیره‌خوار عراقی و ایرانی خود که به‌خصوص بعد از حکم دادگاه اسپانیا در ترس و وحشت به‌سر می‌برند و نوبت خود را برای احضار به دادگاه و پاسخگویی در قبال جنایات جنگی و اعمال شکنجه علیه افراد حفاظت‌شده انتظار می‌کشند، روحیه بدهند. یا تلاش کردند با وارونه گوییهای ابلهانه و شناخته شده رژیم در مورد سنگ‌پرانیهای طراحی شده و جنایات ارتکابی نعل وارونه بزنند.

خبرگزاری فارس و ابسته به سپاه جهل و جنایت رژیم آخوندی در گزارش خود، با سخافت نوشت: «در جریان تظاهرات خانواده‌ایرانیهای بازداشت شده در اردوگاه اشرف و شماری از مردم عراق در مقابل این اردوگاه، تیم خبرنگاری العالم مورد حمله عناصر گروهک تروریستی منافقین قرار گرفت».

خبرگزاری سپاه ضدخلقی سپس در گامی فراتر از سخافت و بلاهت اضافه می‌کند: «خبرنگار العالم در ادامه تأکید کرد: عناصر گروهک تروریستی منافقین علاوه بر پرتاب سنگ و اشیاء مختلف بسوی تجمع کنندگان، به اقداماتی تحریک‌آمیز علیه نیروهای امنیتی عراقی حاضر در اطراف اردوگاه دست زدند و بسوی آنان نیز سنگ پرانی کردند».

در همین گزارش که به‌صورت کلیشه‌یی و بخشنامه شده در سایر رسانه‌های آخوندی هم درج شده، تقلای گسترده و بسیج شکست خورده رژیم هم اذعان شده و آمده است: «شمار بسیاری از خانواده‌های عراقی از استانهای مختلف از جمله بصره در جنوب این کشور و حتی مناطق شمالی برای کمک به خانواده‌های ایرانی که در برابر اردوگاه اشرف تجمع کرده‌اند، به این محل آمدند».

مضحک‌تر این که، تابناک، ارگان دبیر مصلحت نظام و سرکرده پیشین سپاه ضدخلقی با نعل وارونه زدنی که بیش از هر چیز نشانه بلاهت پهلوان پنبه خرفت ارتجاع است، اصلاً در تیتر خبرش نوشته است «حمله منافقین به تظاهرکنندگان عراقی»!

بگذریم که انتشار فیلمهای نمایش حقیر رژیم و صحنه‌های شقاوتها و جنایات ارتکابی مزدوران که از سرکردگان با عمامه و بی‌عمامه تا مزدوران اجیر شده، در منتهای غیظ و افلاس، به سنگ پرانی و مجروح و مصدوم کردن زنان و مردان مجاهد اشرف روی آوردند. جایی برای این خبرسازیها و تلاشهای مذبوحانه باقی نمی‌گذارد، و جنایتکاران و آمران آنها، چه در سلسله مراتب فاشیسم مذهبی حاکم و چه در کمیته سرکوب اشرف تحت امر مالکی، باید منتظر فرارسیدن روز پاسخگویی خود در مقابل دادگاه بین‌المللی باشند.

کما این‌که به‌طور بلافصل با موج فزاینده محکومیت و ابراز نفرت از سوی عراقیان شریف وجریانهای اصیل اجتماعی و سیاسی و عشایری عراق و هم‌چنین با موج محکومیتهای بین‌المللی روبه‌رو شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4e88d862-26ba-4cc9-b5e1-95fa5825f62d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات