728 x 90

بحران اقتصادي رژيم,

تعطیلی بخشی از کارخانه‌های شهرک صنعتی عباس آباد پاکدشت

-

تعطیل کارخانه‌ها و افزایش بیکاری در رژیم آخوندی
تعطیل کارخانه‌ها و افزایش بیکاری در رژیم آخوندی
بدلیل نداشتن سوخت بخشی از کارخانه‌های شهرک صنعتی عباس آباد پاکدشت تقریباً به‌حالت تعطیل درآمده است
با توجه به این‌که اغلب کارخانه‌های شهرک صنعتی عباس آباد پاکدشت به‌دلیل موضوع کارشان از سوخت گازوئیل و گاز استفاده می‌کنند ولی از آن‌جایی که سهمیه مشخص شده به آنها داده نشده است. کارخانه‌ها برای ادامه کار با مشکل مواجه شده‌اند و در وضعیت بحرانی به‌سر می‌برند. از جمله این کارخانه‌ها می‌توان از کارخانه ذوب فلزات نام برد. یکی از مدیران واحدهای تولیدی گفت: علیرغم این‌که سهمیه سوختی که به ما داده شود، قیمت آن ۱۰برابر شده ولی متاسفانه سوخت نه تنها با این قیمت داده نمی‌شود و نیست بلکه برای ادامه کار حتی حاضرم به قیمت ۲۰برابر سوخت بخرم ولی همین هم داده نمی‌شود و این باعث شده که کارخانه بخوابد.

از سوی دیگر به گفته بازاریان بازار تهران، در حال حاضر تولید کننده اجناس ایرانی در صنف لوازم التحریر وجود ندارد و کارخانه‌های بزرگی مانند پگاه که تولید کننده ماشین منگنه - سوراخ کن - کلیپس و غیره بود تولید را متوقف و جنس چینی وارد می‌کنند، چون توان رقابت با اجناس چینی را ندارند، هم‌چنین کارخانه‌های ماژیک - ماشین دوخت - پانچ - درخشان - سیگول که تولید کننده انواع لوازم التحریر بودند همه تعطیل شده‌اند و مشغول واردات اجناس چینی هستند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e54b68a2-d376-46ec-ab95-ca24a0143dcc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات