728 x 90

-

خرید و فروش شهود برای ادای شهادت دروغ در دستگاه قضایی آخوندها

-

بیدادگاه های رژیم آخوندی
بیدادگاه های رژیم آخوندی
معاون قضاییه رژیم اعتراف کرد که خرید و فروش شهود برای ادای شهادت دروغ علیه متهمان در دستگاه قضایی آخوندها به‌شدت رایج است.
آخوند کریمی معاون قوه قضاییه ولایت فقیه در مصاحبه با خبرگزاری حکومتی مهر، ۱۲ دی، گفت: «عده‌یی اکنون در کنار دادگستریها نشسته‌اند و در قبال دریافت پول شهادت دروغ می‌دهند». وی تلاش کرد قضات رژیم را در مورد دادگاههایی که با شرکت دروغگویان حرفه‌یی به‌عنوان شهود برگزار می‌شود، بی‌گناه جلوه دهد. معاون قضاییه رژیم توضیح داد که نه تنها در دادگاه اول بلکه در دادگاه تجدید نظر هم شهودی دیگر به دروغ شهادت می‌دهند و قسم دروغ یاد می‌کنند.
یک وکیل پایه یک دادگستری با اشاره به صحنه‌سازی میان قضات رژیم با شهود دروغگو گفت: «در یکی از شعب دادگاههای انقلاب، قاضی از شاهد می‌خواهد قبل از شهادت وضو گرفته و تمامی آداب شهادت را رعایت کند و آن‌چنان مورد شهادت دروغ را برای شاهد بیان می‌کند که حتی وکلا هم دچار اضطراب و دلهره می‌شوند».
در همین حال یک مقام وابسته به رژیم تحت عنوان رئیس اتحادیه کانونهای وکلا اعلام کرد: صدها وکیل در سراسر کشور تأیید می‌کنند که «بسیاری از افراد بی‌گناه به‌دلیل شهادت دروغ در زندانها به‌سر می‌برند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a8242449-7f9f-4995-a430-083f846ef5b7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات