728 x 90

-

بایکوت مجلس عزاداری مداحان حکومتی توسط مردم

-

عزاداری محرم
عزاداری محرم
بنا‌به گزارشات دریافتی، مجلس عزاداری مداحان حکومتی خالی از جمعیت شده است. مجالس عزاداری مداحان حکومتی مانند منصور ارضی، سعید حدادیان، کریمی، آهنگران و... . از جمعیت مردمی خالی شده است.

به‌گونه‌ای که حکومت آخوندی مجبور شده است برای پرکردن مجالس این مداحان ومجیز گویان حکومتی از نیروهای بسیج و لباس‌شخصیها استفاده کند.

براساس گزارشهای به‌دست آمده مسجد ارگ که محل حضور منصور ارضی و حضور گروه پرنفوذ موتلفه وبازاریهای طرفدار حکومت است این روزها از جمعیت مردمی خالی شده است. پس از خیانتهای موتلفه به بازاریها که به اعتصابات گسترده بازاریان در دومقطع زمانی تابستان وپائیز انجامید، بازاریها هم مراسم های این گروه را تحریم کردند. از دیگر محافل ومجالس مداحان حکومتی نیز خبر می‌رسد که مردم انگیزه و علاقه‌ای برای حضور در این‌گونه مجالس ندارند.

مجالس سعید حدادیان به‌دلیل حمایتهای گسترده از احمدی‌نژاد و خامنه‌ای از مردم عزادار خالی شده است. در این محافل تنها افراد بسیجی وحکومتی حضور پیدا می‌کنند. وضع در مجلس عزاداری آهنگران بدتر از این هم شده است. به‌گونه‌ای که این مداح حکومتی در نوعی بایکوت قرار گرفته است. در واقع به نظر می‌رسد وقتی این مداحان حکومتی مجیزگوی همه چیز را تحریف می‌کنند و به مردم پشت کردند مردم نیز به آنها پشت کرده‌اند و در مجالسی که با صدای این افراد عزاداری برگزار می‌شود شرکت نمی‌کنند. برخی گزارشها نشان می‌دهد که مردم نوارها وسی دیها و فیلمهای عزاداری که با صدا وتصویر این مداحان حکومتی می‌باشد را نیز ممنوع کرده‌اند ونمی خرند. این مسأله باعث کسادی مجالس حدادیان، ارضی کریمی وآهنگران شده است. به‌گونه‌ای که حکومت آخوندی مجبور شده است برای کشاندن بسیجیها وپرکردن محافل این افراد دست به جیب شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/39d3e0de-07a8-4f0b-ba2a-04e41cf87126"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات