728 x 90

اتمي رژيم,

گزارش تلویزیون صدای آمریکا از تظاهرات مقاومت ایران در برابر مقر ملل متحد

-

تظاهرات هواداران مقاومت در ژنو
تظاهرات هواداران مقاومت در ژنو
تلویزیون صدای آمریکا۶ دسامبر:
خبرنگار: … نمایندگان کشورهای ۵بعلاوه۱ از ۴ کشور یعنی آمریکا، روسیه، فرانسه، آلمان و بریتانیا معاونین امور سیاسی آن کشورها بودند و روسیه و چین معاونین وزاری امور خارجه خود را اعزام کرده بودند. جلسه با صحبت آقای جلیلی در رابطه با تحول اخیر در ایران کشته شدن یک دانشمند یا استاد فیزیک آغاز شد که خانم اشتون و همین‌طور دیگر نمایندگان کشورهای گروه این امر را محکوم کردند. موضوعات مختلفی در این جلسه مطرح شد اما گروه ۵بعلاوه۱ به‌طور مستمر تلاش داشت که صحبت را متمرکز کنه بر روی مسائل اتمی که از ابتدا هم خوب این مد نظر این گروه بوده، از ابتدا شنیدیم که خانم اشتون قرار است که به نمایندگی از طرف کشورها صحبت کنه اما بنا‌به گفته منابعی از داخل که نمی‌تونیم نامشون را فاش بکنیم کلیه نمایندگان این‌جا صحبتهایی کردند یعنی ساکت در واقع ننشسته بودند… .

مجری: در حاشیه‌ چی؟ گفته می‌شه تظاهراتی هم در بیرون محل برگزاری کنفرانس برگزار شده خواهش می‌کنم در این زمینه بفرمایید آیا اطلاعاتی دارید؟

خبرنگار: بله همینطوره روبه‌روی مقر سازمان ملل این‌جا در واقع در کل یک مجموعه‌ای که ساختمانهای مختلف سازمان ملل هست در جلوی یکی از این ساختمانها گروهی دست به تظاهرات‌زده بودند پرچمهایشان روش نوشته بود کمپ اشرف که خوب طبیعتا همه می‌دونند که متعلق به مجاهدین خلق هست. اینها عمدتاً بر روی مسأله حقوق‌بشر تأکید داشتند در شعارهایشان و شعارشون هم این بود که گفتگو نه و باید تحریمهای بیشتری علیه (رژیم) ایران اعمال بشه».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5eecbe00-f623-4c69-a538-b506f05904bb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات