728 x 90

-

حمله نیروهای امنیتی به مراسم سالروز تولد امیر ارشد تاجمیر

-

مراسم بزرگذاشت شهدای قیام در بهشت زهرا - آرشیو
مراسم بزرگذاشت شهدای قیام در بهشت زهرا - آرشیو
کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی: روز گذشته ۱۴ آذرماه، و در جریان برگزاری مراسم بیست‌و ششمین سالروز تولد امیر ارشد تاجمیر، از جانباختگان عاشورای ۸۸ در بهشت زهرای تهران، نیروهای امنیتی با یورش به این مراسم به بازداشت چند تن از شرکت‌کنندگان در این مراسم پرداختند. مأموران هم‌چنین با تهدید خانواده شهید کریم بیگی ایشان را به‌طور غیرمستقیم تهدید به قتل دختر این خانواده نمودند.

به گزارش کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی، در مراسم روز گذشته که با حضور اعضای خانواده تاجمیر، مادر سهراب اعرابی و اعضای خانواده‌های رامین زمانی، مصطفی کریم بیگی، علی حسن‌پور و حامیان مادران عزادار برگزار گردید، مأموران امنیتی با یورش به این مراسم اقدام به بازداشت چند تن از شرکت‌کنندگان در این مراسم کردند که ساعتهایی پس از آن برخی از این بازداشت‌شدگان به استثنای مادر شهید سهراب اعرابی، و والدین شهید رامین زمانی آزاد شدند که مادر شهید اعرابی نیز در فاصله کوتاهی آزاد گردید.

هم‌چنین برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که در پی بازداشتهای روز گذشته، مأموران امنیتی جمهوری اسلامی به‌منظور بازداشت برادر شهید تاجمیر، به‌دنبال وی بوده و هم‌چنین با آزادی مادر و خواهر شهید مصطفی کریم بیگی، ایشان را تهدید کرده‌اند که در صورت تداوم فعالیتهای ایشان، دختر خود را نیز از دست خواهند داد.
بنابر این گزارش با وجود آزادی برخی از بازداشت شدگان، اما هم‌چنان والدین شهید رامین زمانی در بازداشت به‌سر می‌برند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/094e9d75-f822-4405-93f3-5ce3904f64ad"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات