728 x 90

اشرف - حمايت بين المللي,

پیام همبستگی شورای ملی عدالت و صلح اجتماعی مصر با زنان اشرف

-

زنان اشرف در مقابل هجوم مزدوران مالکی  - آرشیو
زنان اشرف در مقابل هجوم مزدوران مالکی - آرشیو
خانم دکتر هیام دربک، رئیس شورای ملی عدالت و صلح اجتماعی مصر، همزمان با روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان، طی پیامی خطاب به دبیرکل سازمان ملل، اد ملکرت، رئیس هیأت یونامی در عراق، ضمن اعلام همبستگی با زنان اشرف، بر نقش بی‌بدیل آنها در پیشبرد مبارزه علیه رژیم آخوندی تأکید کرد و و اظهار داشت: زنان اشرف الهام‌بخش مبازره مردم ایران برای نیل به آزادی به‌شمار می‌روند و بی‌جهت نیست که در معرض بالاترین فشارها و محدودیتها از سوی رژیم ایران قرار دارند.
وی خواستار رفع بلادرنگ محاصره و هرگونه محدودیت علیه زنان اشرف شده و تأکید نمود: رفتار با زنان اشرف باید مطابق قوانین بین‌المللی و قانون حقوق‌بشر بین‌الملل و کنوانسیون 4 ژنو باشد. هم‌چنین نیروهای عراقی که به اقدامات سرکوبگرانه علیه ساکنان اشرف و به‌طور خاص علیه زنان مشغولند، به خارج کمپ باید منتقل شوند و تیم یونامی به‌صورت ثابت در اشرف مستقر شود.
دکتر هیام دربک هم‌چنین تمامی آزادگان جهان را به حمایت مسئولانه از حفاظت زنان در اشرف فراخواند و تصریح نمود ما از دولت عراق می‌خواهیم مطابق قطعنامه پارلمان اروپا مورخ 24آوریل 2009 با ساکنان اشرف و به‌طور خاص با زنان آن رفتار و تنظیم شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e0f58f50-da72-45a4-9fbb-aaaf5c4da7de"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات